onsdag 26. januar 2011

vært i barnehagen så svømming


I går fikk snuppa brød med salami.
Det var godt :)

Trøtt?
Klar til å dra til barnehagen,men ville ikke slippe smokken.

ikke ta bilder mamma..
Jeg har jo fri hver onsdag så jeg leverte snuppa i barnehagen til frokost.
Når kl var halv 11 ringte jeg får å høre hvordan det gikk og at jeg skulle hente henne etter lunsj sånn at de ikke skulle legge henne.
Når jeg hentet henne fortalte de at de hadde badet.
De har et vannrom der de kan bade og søle så mye de vil med vann ;)
Hun hadde kost seg masse.
Hun sovnet med engang vi kom hjem,men etter på var hun godt humør.

ha ha.boka er så morsom.
Nå har hun begynt å herme mye.
I går så lo jeg så mye at jeg la hodet bakover og lo som bare det og jaggu så gjorde hun også det.
Så nå tar hun hode bakover å ler.
Det er så herlig å se hva hun skjønner og hva hun gjør.
Vel så hadde jeg pakket osv til vi skulle svømme,vi hadde ca en halvtime før vi skulle dra,da gråt hun og var så sinna og trøtt.
Hun banket på døra til soverommet og ville inn,jeg åpner døra,hun vil da i senga.
Så jeg legger henne,men ble ikke lange luren ca 10 min og hun våknet av noe.
Så vi dro.
Når vi kommer fram og skal i vannet får vi vite at i dag er det kaldt.
Pga at strømmen hadde gått.
Det var 30 grader i vannet og det høres varmt ut,men det er faktisk ikke det.
Snuppa ble blå på leppene etter ca 15 min så vi gikk opp av vannet og hoppet fort inn i dusjen og kledde fort på oss.
Anders ventet hjemme.
Når vi kom hjem tok Anders over og jeg tok på meg sko og jakke.
Jeg trasket til Kiwi.
Det var kaldt.
Når jeg kom hjem hadde jeg ikke noe følelser i låra eller noe.
Men jeg fikk en fin tur.
Anders fortalte at hun hadde vært veldig sinna,og han fikk ikke lov til å trøste henne,bare dytta han bort.
Ja hun er sta ;)

Jeg er trøtt pappa,jeg vil sove.
Så vi la henne og da kjeftet hun igjen,hun ville ikke sove.
Men det tok ikke lange tiden før hun sovnet.
Nå sover hun og er klar til barnehagen i morgen.
Jeg skal gå å se litt på tv og lese litt.
Ber alle om å krysse alt som heter armer,fingrer,knær og tær.
Hvorfor?
Jo bare gjør det dere ;)

Ha en forsatt fin onsdagskveld :)

INGRID-ANNE

1 kommentar: