lørdag 29. januar 2011

kost oss

I dag våknet snuppa kl 5 og det er jo vanlig ;)
Men i dag sto jeg opp med henne.
Vi koste oss med å lese og synge.
Også spise litt grøt.
La henne igjen sånn rundt 7 og kvart over 8 var hun ferdig å sove,men denne gang var det Anders som sto opp med henne.

Sitter hun i leke kassa hennes og bare kuleren ;)
Jeg sto opp rundt halv 10, og vi alle bare koste oss med å leke,se på tv osv.
Hun fikk grøt også sovnet hun.
Sov da rundt 2 t.
I dag er ikke Anders i form så han la seg igjen når hun våknet og sov mange mange timer.
Men vi jentene gikk ut en tur.
Sola var jo på himmelen og det var ikke kaldt.
Så da var det på med tøy og ut med akebrett.
For å si det mildt det er ikke lett å dra et akebrett etter seg når det er masse steiner overalt.
Under at ikke akebrette har blitt ødelagt.

Nå står vi ved barnehagen og prater om vi skal gå inn å leke eller om vi skal snu å gå til skolen.

og her ble vi enig om å snu å gå til skolen.

hun elsker å sitte på huske.
Da ler hun bra.
Ja veldig greit når mammaen ikke tenker på at det er litt teit å ta bilder sånn at skyggen er med,men jaja.gjort er gjort.
På vei hjem så dro jeg akebrette over en bitte liten dump og der var det jo så klart også strødd så jeg så bare at akebrette tatt på siden og hun sitter jo fast så hun ble jo med på fallet.
Slo seg i ansiktet.
Det gikk bra fikk et bitte bitte lite blåmerke i ansikte.
Ja jeg følte meg ikke akkurat høy i hatt da.
Uff får en mamma.. ;)
Men gikk jo over etter på.
I dag har hun reist seg opp mye alene uten å holde seg fast i noe.
Hun klapper hver gang hun er oppe,og vis vi ikke ser på eller klapper for henne så klapper hun til en av oss klapper og sier ÅÅÅÅ så flink ;)

JEEEE,i am good ;)

veldig layback still ;)
Ellers så dra vi til Sissel(farmor),der hun skal sove over.
Vi skulle jo til Oslo i dag,men det ble jo ikke noe av så vi var hjemme å så på Alle mine kjære og spiste peppes pizza.
Nå skal jeg ut med Kira også tenker jeg at jeg skal legge meg.
Ja kl den er kvart over 10 å jeg er sliten.he he.
Men sånn er det bare ;)
Ha en super fin lørdagskveld :)

I-A

1 kommentar:

  1. jenta deres blir fort stoor.. kule bilder.. stillig med den skyggen av deg selv å hehe.. =) flink du,.. =) yvonne

    SvarSlett