onsdag 19. januar 2011

ikke gøy


(gammelt bilde,men det er sånn jeg ser ut nå,uten rødt øye da).
I dag sto jeg opp kl 5 og da gråt jeg,å gråt.
Gråt når mamma skiftet bleie på meg,gråt når jeg fikk mat.
Jeg rett og slett gråt.
Så sto pappa opp,gråt litt da også.
Etter på kjørte vi pappa på jobb.
Jeg ble trøtt,kom hjem og mamma la meg.
Sovnet med engang hodet traff puta.
Vi våknet kl halv 8 igjen,da kledde mamma på meg og ga meg litt frukt.
Jeg har ikke mat lyst,men tok et par skjer.
Så dro vi i barnehagen.
Mamma var hjemme i dag så de kunne ringe vis det var noe,men det gjorde de ikke.
Jeg hadde det ikke bra.
Når mamma kom fortalte de at jeg var ikke i form.
Ikke det at jeg hadde feber men at jeg ville bare sitte fang,spiste ikke og drakk heller ikke.
Mamma løfter meg opp og jeg legger hodet godt inntil henne.
Mamma n min.
Mamma snakker litt med de i barnehagen og de finner ut at jeg skal komme en liten tur i morgen også.
Vi reiser hjem og jeg er trøtt.
Får legge meg,sovner med engang.
Når jeg våkner prøver mamma å gi meg mat men jeg vil ikke.
Jeg har så vondt i magen.
Kramper.
Jeg promp er som en helt sier de,men jeg vil ikke prompe som en helt jeg vil leke,jeg vil ha energi.
Men jeg orker ingenting.
Vi hentet pappa.
Godt med pappa kos,men jeg er trøtt.
Sover litt igjen.
Våkner får jeg drikke vann av flaska til mamma det var godt.
Etter på ser vi på shrek mens pappa lager pannekaker.
De prøver alt for at jeg skal spise men jeg vil ikke ha.
Spiser litt frukt,men bare et par skjer.
Natta sier nå jeg.
Å håper at jeg er bedre og har energi i morgen.
Det hjelper oss alle.

ALEA-CLARISE.
ps.mamma har masse nye bilder av meg,men hun glemmer å lade kamera.
Håper hun fikser det snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar