onsdag 5. januar 2011

Barnehage jente


Første dag i barnehagen.Blid og fornøyd.

Det var kjempe gøy å begynne i barnehagen.
Når vi kom så var det en gutt eller mann som tok meg i mot.
Han var veldig hyggelig.
Han viste oss rundt i den store barnehagen.
Jeg ville helst ikke bli med på turen,men være på gulvet å leke med barna.
Så gikk vi inn på sanserommet der fikk jeg lov til å leke.
Var jeg og en gutt som begynte samtidig.
Så vi lekte sammen.
Men han var ikke så snill for han lugget med kjempe hardt.
Da gråt jeg.
Hun ene som jobber der løftet meg opp og trøstet meg og det hjalp,men så kom jeg på at mamma også var med så da måtte hun trøste meg.
Men så fikk jeg noen leker og jeg glemte at jeg hadde vondt.
eneste bildet som ble tatt i barnehagen.Mamma og pappa følte at det var litt dumt å ta bilder når det var så mange der inne og det er helt greit.
Etter på dro vi en tur på plantasjen
litt dårlig bilde.
Etter på dro vi en tur på strømmen der jeg fikk tusjer som jeg kan tegne med :)

her tegner jeg med rødt.
Fint ikke sant?
Men så gir pappa meg
lilla.
Og det ble enda bedre :)
Etter at jeg hadde fått tegnet fikk jeg leke litt i sofaen.
Nå er jeg veldig trøtt men vil ikke sove så da er jeg ikke helt stødig.
Vel jeg leker på sofaen så faller jeg å slår meg i bordet.
veldig vondt men hjelper at mamma koser med meg
er jo synd på meg da.
Etter på får jeg den nye vannflasken min og det hjelper jo.
mmm vann..
Så har mamma og pappa sett at jeg har utslett på magen.
Så det i går
(litt vanskelig å se) men er det noen som veit hva det kan være?
Ellers så har jeg masse røde tørre flekker på kroppen.
(hatt det lenge,kommer og går)
Og sånn ser de ut.
Mamma leker litt med å fikse bilder.hi hi.
Men dere ser de flekkene mine.
Ellers har jeg kun sovet 1t og 15 min maks i dag.
Så jeg er veldig trøtt.
Gleder meg til å sove nå..
Så jeg sier natta.

ALEA-CLARISE

5 kommentarer:

  1. Så spennende at hun har begynt i barnehage allerede, bra at hun koste seg :)
    Iselin har også hatt slike røde tørre flekker som har kommet og gått. Skal prøve å huske å ta med meg noen prøver av den kremen som du skulle ha fått for lenge siden.. :) Klem

    SvarSlett
  2. Såååå spennende dag, bestemor har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk. Men ei stoor jente som deg trenger en ikke å være engstelig for <3 Bestemor gleder seg til å se deg snart, da kan bestemor hente deg i barnehagen... Masse nusser og klemmer fra stolt bestemor :)

    SvarSlett
  3. Kan være kuldeutslett eller eksem?!
    Prøv og smør med fet krem på og se om det hjelper.

    Herlig jente, gøy og lese bloggen her. Er ofte innom :)

    SvarSlett
  4. Therese: Ja takk :) Vil gjerne prøve kremen :)
    Bestemor:Bare kom du,har en plass til deg ved siden av meg <3
    Anonym:De største flekkene har vi smørt med aderma og det hjelper men de andre veit vi ikke enda.
    Tusen takk for svar :)
    Og koslig at du ofte er innom :)

    SvarSlett
  5. Såå koselig at henne har blitt sååå stor jente =) gøy å se dem vokse seg store =) håper du finner ut av disse merkelige røde utslettene uff kjipt det der.. =) klemmer gid

    SvarSlett