onsdag 12. januar 2011

Endelig frisk eller?

Når mamma kom hjem fra jobb på mandag så jeg sånn her ut :)

Pappa hadde drukket kakao også sparte han ikke noe til meg,så da tok jeg de få dråpene som var oppi koppen.
Var godt da ;)
Også fikk jeg litt god mat eller lunsj

brød med ost og litt agurk og paprika.
Jeg var ikke i barnehagen på mandag siden jeg var syk.
I går våknet jeg flere ganger om natta,jeg var så tett at jeg ikke klarte å sove.
Pappa sto opp med meg.
Fikk slappe av på magen hans på stua,men til slutt sovnet jeg igjen.
Da var det prat om jeg skulle i barnehagen eller ikke.
Så mamma snakke med noen på jobben sin og de sa at jeg burde dra et par timer :)
Så jeg dro etter at jeg hadde våknet da var kl kvart på 10,så halv 11 kom jeg.
Mamma og pappa kom å hentet meg kl halv 3,da spiste jeg frukt.
Også hadde jeg da sovet i 2 timer i barnehagen.
Jeg blir fort sliten når jeg kommer hjem men jeg vil ikke sove.
Så i går kjeftet jeg mye på mamma og gråt siden jeg var så trøtt men ikke ville sove.
Pappa var ute med kira og var borte et par-tre timer.
Men mamma hold te ut med meg selv om jeg så at hun begynte å bli sliten og litt lei at jeg gråt.Men vi hadde det gøy også da :)

Her danser vi sammen

er vi ikke flinke?
også bygger vi med klosser.

Det var gøy.
Mamma lagde noe som var godt i går.
Kylling med ost og fløtesaus

mmm ser godt ut.

her med avokado,brokkoli og blomkål.Veldig godt.
Vel kl 03.00 våknet jeg å var lys våken.
Jeg ville ikke sove mer.
Pappa sto opp ga meg smokk,la meg ned osv.
Han begynte å bli mer og mer irritert han var trøtt.
Så tilslutt sto mamma opp med meg.
Hun var ikke irritert.

jippi jeg er våken :)

En trøtt mamma en ikke trøtt jente ;)
Vel mamma la meg igjen kl 4 og da sovnet jeg fort.
Mamma skulle stå opp med meg,men hun har vært så sliten i det siste så pappa sto opp.
Og han følget meg til barnehagen.
Der har jeg lekt med klosser,lest litt og bare kost meg masse.
Mamma og pappa kom å hentet meg kl 12.
Da var jeg akkurat ferdig med lunsjen.
Og var bra trøtt.
Pappa dro bort med Kira så mamma tok med meg inn.
Og la meg.
Jeg våknet etter trekvarter,men ville bare sitte på fang.
Mamma koste med meg og ja

da sovnet jeg i armene hennes.
Det er lenge siden det ;)
Jeg sov forsatt når pappa kom så han måtte ta bilde.
Sov til kl 14.
Etter jeg fikk litt mat så dro pappa og jeg på svømming.
Koste meg masse.
Elsker vann :)
Men ble mer og mer sliten.
Så jeg vil snart legge meg.
Pappa finner meg "under" bordet og da har jeg funnet

smokken min.hi hi.
Smokken får jeg kun bruke når jeg skal sove,er syk.Men jeg hadde gjemt den til jeg virkelig trengte den ;)
I morgen skal jeg igjen i barnehagen og det gleder jeg masse til :)

GOD NATT ALLE SAMMEN..

ALEA-CLARISE

3 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder :)
    Kjedelig at Alea våkner midt på natten, skjønner at man er trøtt og kan bli irritert da ja... Bra hun koser seg i barnehagen :)

    SvarSlett
  2. Såå koselig dere har det, selv om hun ikke får sove det skjønner jeg veldig GODT er ikke morro når man er tett.. =) synes dere er flinke foreldre stå på !! klemmer

    SvarSlett
  3. Gjett om bestemor skal lage kakao, vi skal stooor kose oss med litt boller også. Bestemor gleder seg...<3<3<3

    SvarSlett