lørdag 1. januar 2011

Hei hei 2011


Pappa i går 2010
mamma og meg i 2010.

2011.

Det første jeg gjør når jeg våkner er å hilse på Kira.
Her koser jeg henne,eller legger meg på henne.
Hun bare slapper av.
Liker nok at vi koser :)
Etter mange uker med kulde kunne vi endelig gå ut.
Så vi tok på oss klær og gikk en tur ut.
Sitter jeg i den nye dressen,lua og skoene som er under teppet.
Vi går bort til skolen der er det en kul huske.
hi hi veldig morsomt.
Litt fart er morsomt :)
men "større" fart er enda kulere :)
Etter på gikk vi inn,da var jeg trøtt så jeg sovnet med en gang.
Så når jeg våknet koste jeg litt med mamma.
Pappa spør om vi vil bli med å kjøre litt,kaste litt søppel,gi klær til fretex osv.
Så da ble vi med
Smil.Ut på tur aldri sur :)

I stad så lekte jeg på sofaen og så falt jeg.
Slo meg litt på kinnet.
Fikk et lite blå merke,men det går bra :)

I morgen kommer farmor en liten tur,hun skal se hvordan det ser ut her.
Også kommer kanskje "tante" Yvonne på besøk en liten tur.
Ja ja da får jeg legge meg.
Natta alle sammen.

ALEA-CLARISE

2 kommentarer:

  1. Så koselig dere hadde d.. =) vi får ses igjen gaaanske snart miss ya all. =) klemmer

    SvarSlett
  2. Lille frøken " tøff ", velkommen med hele dine ETT år inn i 2011. Gleder oss til å føge deg i mange ,mange år. Stooor klem og nuss fra bestemor.

    SvarSlett