mandag 31. januar 2011

Veit nå hvorfor jeg sov så lenge

I går sov jeg veldig lenge noe som ikke er vanlig.
Våknet i natt av jeg først svettet så ble jeg kald osv.
Så når jeg våknet i dag hadde jeg 38,7 og vondt i alt som het kroppen.
Men snuppa sov i vertfall til kvart på 7.
Så ringte jeg jobb å sa at jeg ble hjemme i dag.
Kjørte snuppa i barnehagen.
Hun begynte å gråte,men jeg veit at det tar ikke mange min før hun stopper,så før jeg var ute av døra hørte jeg at hun pratet og var fornøyd.
Har slappet av i dag å bare tatt det med ro.
Kjenner forsatt at det er vondt i kroppen,har bittelite gran feber,men overlever ;)
Når vi hentet snuppa i dag fikk vi beskjed at hun har det så fint,leker og har det gøy.
Spiser bra og er så fornøyd som hun var før hun ble syk.
Det er godt for mammahjerte å høre :)
Nå har vi pusset tennene hennes noe hun ikke er helt enig i.
Hun hater å pusse tennene sine,så hun hyler.
Ja da får vi i vertfall pusset de når munnen er åpen ;)
Jaja.
Orker ikke å skrive noe mer nå.
Byebye

I-A

2 kommentarer: