lørdag 15. januar 2011

blæ sier jeg


(gammelt bilde)
På torsdag var jeg i barnehagen,men hadde ikke sovet så mye eller spist så mye.
Så jeg var veldig sulten når jeg kom hjem.
Vi dro og hentet mamma først før vi reiste hjem.
Vel på fredag dro jeg ikke i barnehagen,jeg hadde fått feber igjen :(
Så da bestemte mamma og pappa seg for at jeg skulle være hjemme med pappa.
Når mamma kom hjem fra jobb dro pappa på ski tur,jeg og mamma danset og hadde det gøy.
I dag våknet jeg kl halv 5,mamma sto opp med meg.
Vi så litt på tv mens jeg fikk grøt så lekte vi litt.
Kl 6 sov jeg.
Etter på våknet jeg igjen halv 9 og da var det pappa som sto opp med meg.
Når mamma våknet vasket vi litt siden vi skal ha visning i morgen.
Etter på dro vi til bestfar.
Der var Turid,tante Line,tante Mari,Enja og Molly.
Spiste god mat også danset jeg litt for dem.
Sovnet i bilen når vi var på vei hjem,og mamma klarte å bære meg helt inn i senga.
Så jeg sov til 18.15.
Da vekket pappa meg.
Jeg satt i sofaen å slappet av.
Er sliten og veldig trøtt.
Så snakket jeg med bestemor,men etter hvert måtte pappa ta meg og gi meg litt grøt,og så legge meg.
Men jeg er litt vanskelig nå.
Jeg sovner så våkner jeg,så sovner jeg så våkner jeg.
Men sånn er det å være liten.

Ellers håper jeg alle har en fin helg :)
Skriver mer i morgen.
STOR KLEM TIL:
BESTEMOR+BESTEFAR
TANTE LINDA+ONKEL GEIR-OLAV+TILLA-SOFIE
TANTE MIRIAM+ONKEL PÅL+ARON
TIO+SANDRA
BESTEFAR+TURID
FARMOR+TOR
TANTE MARI + ENJA
TANTE LINE +MATS+MOLLY
ONKEL SIMEN
Og til dere alle andre :)

ALEA-CLARISE

3 kommentarer:

  1. Huff a mei...kjedlig å være syk,men veldig typisk når man begyner i barnehagen....
    Håpe det kommer mange på visningen i morgen;O)))
    Ha en super helg;O))
    Kjempe glad i deg
    hils mamma og pappa
    nuss tuss puss og klem fra Tilla-Sofie,tante og onkel

    SvarSlett
  2. Godt at hun spiser mat når hun er sulten da.. go jenta de.. =) hun er bare sååå herlig jente.. =) Håper du får en strålende søndag, takk for en utrolig koselig jente kveld sammen koooos deg masse miss ya gid yvis

    SvarSlett
  3. Bestemor og bestefar håper lille prinsessen får en kjempe helg ...uten feber, uten vondt i magen...uten vondt i øret...bestemor tryller alt bort nååååå. Ha en kjempe helg, nuss og klem fra bestemor og bestefar<3<3<3

    SvarSlett