søndag 2. januar 2011

Ute med gode venner

I dag våknet jeg kvart over 5,og i dag var det mamma som sto opp.
Pappa skulle stå opp litt senere han skulle på jobb.
Når jeg våknet andre gang var pappa på jobb så mamma sto opp med meg.
Stakkar mamma..
Hun var sliten å trøtt.
Men ga henne et par koser så hjalp det.
Vi koste oss med frokost og lek.
Men så begynte jeg å bli trøtt,så jeg gråt og gråt.
Så mamma la meg.
når jeg våknet sto farmor der.
Det var koselig.
Hun skulle se hvor fint det har blitt her.
Så gikk vi en tur sammen med farmor.
Pappa fikk tlf av Anders som lurte på om vi skulle bli med ut å grille pølser,så da ble vi med på det.
Vi sa ha de til farmor og gikk hjem.
Jeg måtte få litt grøt for jeg hadde ikke spist så mye i dag,synes det er best å slike av pålegge.
Så jeg fikk litt grøt og masse varmt klær på meg.
Vi møtte Tonje,Anders og Aurora.
Det var koselig.
Vi var inne i en slags lavo.
Ser det ikke koselig ut?
Gøy å sitte på granbar med teppe :)

Så er dette de kule vennene våre :)
Gleder meg til neste gang.

Vi glemte å ta bilde av pappa ute i skogen så vi tok det i bilen,pappa er en tulle pappa.
Når vi kom hjem var alle sliten,men jeg hadde sovet i bilen så jeg ville ikke sove enda.
Mamma gikk å slappet av mens pappa og jeg hadde det gøy.

Så dette var da min dag i dag.
I morgen skal jeg til farmor og sove der.
Det blir kos :)
Natta alle

ALEA-CLARISE




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar