onsdag 26. januar 2011

Alea-Clarise og jeg

Vel.Det ser ut som vi må bytte på å skrive ;)
Det er ikke alltid hun orker å skrive.
eller jeg he he.
Noen ganger er det vanskelig å skrive sånn jeg trur hun tenker,så da får jeg bytte på.
Noen dager skriver jeg som hun"tenker" og andre som jeg tenker.
He he.
I dag var snuppa hjemme med pappa.
Hun ble sendt hjem fra barnehagen i går med feber.
Men når de kom hjem og etter at hun hadde sovet hadde hun ikke feber.
Hun får tenner.
Så jeg ringte bhg i dag å hørte om det er greit at hun kommer i morgen.
Og det var helt greit.
Så da levere jeg henne.
Anders skal jobbe lenge i morgen så han vil at jeg skal ta med henne på svømming.
Noe jeg ikke vil.
Vi får se.
Akkurat nå føler jeg meg sånn at jeg vil helst bare glemme svømming.
Men men vi får vente å se i morgen.
Ellers så er alt bra her :)
Jaja.får skrive mer i morgen.
Jeg er trøtt ;)
Natta.

INGRID-ANNE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar