fredag 7. januar 2011

Alene i barnehagen i dag

I dag var det mamma som sto opp med meg.
Mamma var litt trøtt,men det gikk fort over.
I dag la de meg ikke når jeg begynte å bli trøtt.
Men det var fordi jeg skulle i barnehagen.
Mamma og pappa leverte meg litt over 8.
Så da koste jeg meg.
Spiste frokost,lekte.
Var også med på en rundtur rundt i barnehagen,men ble litt redd en mann som jobber der,men så mange unger så jeg glemte det etter på.
Etter på skulle de skifte bleie og det var ikke så gøy,var litt skeptisk til det.
Men da hentet de ei annen jente som kunne ligge ved siden av meg så da gikk det kjempe bra :)
I matboksen min i dag var det 1 brødskive eller mamma hadde smørt en med kyllingost og en med leverpostei som hun da delte sånn at jeg fikk en halv med leverpostei og kylling ost til frokost og resten til lunsj.
Hadde også små tomater og et par paprika oppi.
Så var det legge tid,sovnet ganske fort.
Prøvde meg en gang,men da fikk jeg beskjed om at jeg skulle sove.
Sov i 2 t.
Når jeg våknet var det frukt.
Da kom mamma og pappa også.
Men jeg fikk spise litt frukt og litt mat også.
Så dro vi hjem.
Jeg har hatt litt vondt i magen så pappa skiftet på meg når vi kom hjem fra barnehagen,(var ikke så mye)
Så måtte mamma skifte igjen på meg.(ikke så mye der hel)
Etter på får jeg leke litt

fått en drue av pappa,men den er morsom å leke med
brom brom..
Så får jeg vondt i magen igjen, og prøver å gå litt
hei mamma vondt i magen jeg.
Men tror dere ikke mamma tar bilde av meg,mens jeg konsentrer meg med å få ting og tang ut.
er ikke så lett å være lita.
SÅ...
jeg geiper til mamma siden hun tar bilde av meg.
Nå er jeg fornøyd
Pappa kan skifte på meg igjen
Ikke vondt i magen nå.
Så nå kan jeg tulle litt..
Men jeg blir fort
trøtt.

I morgen er det helg så da skal jeg være hjemme.
Det skal bli godt,men gleder meg til barnehagen på mandag :)
GOD HELG

ALEA-CLARISE

3 kommentarer:

  1. Bestemor sin lille snuppe lure,tenk at du har vært helt alene i barnehagen i dag <3 Bestemor gleder seg til å få følge deg i barnehagen når bestemor kommer 15 mars og blir i 2 uker, da skal bestemor kose seg med deg, Aron og Tilla-Sofie..Bestemor savner dere. Stoor klem <3<3<3

    SvarSlett
  2. God helg, Ingrid-Anne:) Gøy å se at lille Snuppa trives i Barnehagen:)

    SvarSlett
  3. Bestemor:Gleder oss masse til du kommer.
    Og kan godt få bli med meg i barnehagen også kan mamma å pappa hente oss etter på :)

    Miriam:God helg til deg også :)

    SvarSlett