lørdag 8. januar 2011

Syk?Eller bare sliten?

I dag våknet jeg tidlig.
Pappa sto opp med meg,halv 7 sovnet jeg igjen,men våknet kvart på 8.
Da sto mamma opp.
De synes det er rart at jeg våkner som vanlig,men jeg er jo ferdig å sove.
Jeg har vært veldig sliten og gråt i mye i dag.
Bare henge i armen på mamma.
De har prøvd å få meg til sove men det vil jeg ikke.
Så pappa tok med til farmor.
Før vi dro hadde mamma meg på fanget og følte at jeg var litt varm,så hun tok feberen på meg.
Og jeg hadde 38 i feber.
Så de lurte på om jeg skulle være hjemme,men jeg fikk bli med en liten tur.
Når jeg kom hjem igjen la de meg og jeg sovnet.
Men våknet igjen etter en time.
Jeg var veldig grinete og hadde vondt over alt,så de tok feberen igjen og jeg hadde forsatt 38.
Tilslutt ga de meg paracet.
Etter hvert orket jeg å leke igjen
Her har jeg satt meg ved siden av Kira.
Vi håper på noe godt :)
Pappa lager eggerøre og bacon.m m m

Så føler jeg meg så bra at jeg leker med stolen min

Har gått en tur med stolen min rundt stua,så må jeg sjekke den litt
Så er jeg å "handler"
dvd.
Heros ligger i vogna sammen med Timmi,men er litt usikker med denne andre filmen.
Så jeg finner ut at jeg skal
synge litt i stede(eller smake på stolen)
Etter på tuller jeg med mamma
Tullefjeset mitt :)
Må også

stå litt i vogna mi.

Rundt halv 7 tok de feberen i igjen men da hadde jeg vanlig.
Så da er spørsmålet om jeg er syk eller bare sliten etter barnehagen?
Siden jeg nekter å sove så mye at det tar på litt.
Ja ja vi får se i morgen.
Ellers så fikk mamma svar ang nynorsk eksamen og mammaen min sto :)
Jippi for mammaen min <3

Også ville jeg bare vise bestemor i Spania at det er masse snø her.
Og når du kommer bestemor kanskje det er snø da og vi kan ake :)

Ha en super fin helg.
Natta

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. Gjett om bestemor gleder seg til å ake....men bestemor må låne noen klær fra mamman din , tror jeg. Ellers vil bestemor fryse baken av seg...Stooooor klem

    SvarSlett