torsdag 20. januar 2011

legen igjen :(


Dette ble tatt på søndag på morgen,jeg sovnet flere ganger denne dagen.

også på søndag.
Før visning,mamma og pappa ryddet osv.
Snart kommer en nabo for å hjelpe oss å bære ned senga mi,mens de rydder osv sovner jeg i senga.
Satt og så på dem og koste meg litt i senga og plutselig sov jeg.

I dag måtte mamma dra fra jobb,jeg hadde kastet opp.
Flaks at jeg var hjemme med pappa.
Men jeg måtte til legen igjen.
Hun sa at jeg har store mandler og rødt øre,måtte stikke fingeren igjen og det var ikke gøy.
Men jeg fikk en Barbie plaster også en lykketroll.
Den var fin.
Jeg var "frisk" ifølge prøvene,noe mamma og pappa ikke er enig i.
Vel etter på dro vi i butikken å kjøpte yoghurt,det er det eneste jeg vil ha.
Etter at vi kom hjem sovnet jeg med engang,når jeg våknet fikk jeg yoghurt.
Så prøvde jeg å leke litt men orket ikke.
Mamma og jeg kjørte pappa på jobb.
Så dro vi en tur til farmor.
Der fikk jeg grøt og solbær saft.
Når vi kom hjem igjen sovnet jeg og sov ganske lenge.
mamma vekte meg sånn at jeg skulle få litt mat og drikk.
Men før mamma fikk gitt meg no kastet jeg opp.
Masse.
Så da var det rett inn i dusjen.
Fikk litt vann og litt yoghurt igjen.
Så legge meg.
I morgen skal jeg være hjemme fra barnehagen igjen.
Jeg vil bli frisk,jeg vil i barnehagen.
Mamma på jobb kl 1,så da kommer farmor og passer på meg til mamma eller pappa kommer hjem fra jobb.
.
meg i dag :(

OOO har glemt å fortelle at vi har solgt leiligheten :)
Over takst til og med,ikke at det var så mye over,men fikk igjen noe i vertfall ;)

ALEA-CLARISE




2 kommentarer:

  1. Gratiiisss.,, med litt mer penger i kassa da.. er godt det når dere skal flytte.. =) søt henne er =) klemmer

    SvarSlett
  2. Bestemor sin lille prinsesse<3 Godt at farmor kunne passe henne i dag,fint å ha en snill farmor når en er syk. Bestemor ble glad når hun så deg på skype...smilte det fine smilet ditt med enda en tann til...Og vise hvor stor du er og vinke og " sleng kyss " <3<3 Gleder meg til mars, DAAAA skal vi kos oss. Klem til lille prinsessen og god bedring <3<3<3

    SvarSlett