tirsdag 4. januar 2011

Stor jente


(gammelt bilde)
I går hentet jeg og pappa mamma på jobb.
Så sa mamma hei og gav meg en nuss på nesa.
Jeg satt i bilen.
Så kjørte vi.
Jeg sovnet og når jeg våknet var det ikke mamma eller pappa som tok meg opp det var farmor.
Skulle sove der til i dag.
For i dag kom en fotograf og en takstmann.
Fotografen syntes det var fint her,så det blir spenne de å se hvordan bildene blir.
Så hentet pappa meg hos farmor og vi dro på jobben til mamma.
Der var det to barn som ikke hadde blitt hentet enda,så jeg lekte litt med de.
Eller så på de.
Tenk at nå er jeg stor jente.
For i morgen begynner jeg i barnehagen.
Jeg gleder meg.
Mange nye inntrykk :)
Men er veldig glad for at pappa og mamma skal bli med.
Ja ja.
Det var det jeg fikk skrive i dag.
Vi skal ta masse bilder av meg i morgen så da får dere sett hvordan jeg har det :)
God natt alle sammen.

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. Sååå nydelig hun er.. blir mer og mer som en prinsesse for hver dag, plutselig er hun en ungdom tiden flyr fort fra meg hehe.. :P Håper bildene blir fine..gleder meg til å se dem.. =) savner dere kjempe masse stooor bamse klem=)

    SvarSlett