torsdag 6. januar 2011

Super gøy idag


(gammelt bilde)

I dag våknet jeg veldig tidlig.
Og det var pappa som sto opp med meg.
Men sovnet igjen etter et par timer.
Våknet halv 9 og da sto vi alle opp.
Fikset meg og fikk litt mat.
Mamma laget matpakke og pappa pakket ned dressen min.
Hva skjer a?
Så kommer vi til barnehagen og da jubler jeg :)
Gleder meg masse.
Så kom vi inn,masse masse barn.
og nå fikk jeg lov til å leke med en gang jeg kom.
Lekte med jente som hjalp meg å bygge med store klosser,eller jeg smakte på de og hun fikk de etter på mens hun prøvde å sette de oppå hverandre.
Bra at Markus var der å kunne hjelpe oss.
Mamma og pappa var med i dag,men plutselig var de borte.
De hadde samtale med i dame,men veit dere hva.
Jeg var alene en time og det var ikke et problem.
Brydde meg ikke om at mamma eller pappa ikke var der.
Jeg koste meg jeg.
Når de kom tilbake skulle vi få mat.
Og da var jeg sulten.
Jeg fikk sitte sammen med 2 barn de andre var ikke der i dag,så da koste vi oss.
Men jeg kjente at jeg begynte å bli bra sliten.
Så vi reiste hjem.
Da sovnet jeg med en gang vi kom hjem.
Etter på gikk pappa,kira og jeg ut å lekte,og etter på dro vi en tur på lillestrøm city.
Ellers har vi bare kost oss i dag.
Gleder meg i morgen for da skal jeg faktisk være helt alene i barnehagen,jeg skal til og med sove der.
Men det går nok bra :)

Natta.

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. Det blir en spennende dag....vi gleder oss til å høre hva som skjer, bestemor har " litt " sommerfugler i magen .TENK bestemor sin lille prinsesse skal være helt alene ( uten mamma og pappa) i barnehagen....:)

    SvarSlett