søndag 9. januar 2011

Naboen fest.

I natt våknet jeg av at naboen hadde fest.
Pappa var ute med noen gutter fra rimi og mamma lå i senga og leste.
Så våknet jeg at noen snakket veldig høyt utenfor vinduet.
Og plutselig sang de,en sang for lady Gaga.
Jeg syntes de var flinke så jeg klappet mens de sang,da hørte jeg mamma le.
Hun syntes det var veldig søt der jeg lå i senga og klappet for noen som sang helt fælt sa mamma.
Jaja men jeg syntes de sang bra ;)
Så etter litt kom pappa hjem,jeg ville ikke sove noe mer.
Var ikke helt i form heller så pappa tok meg opp.
Kl nærmet seg 2 da sovnet jeg i senga.
Kvart over 6 våknet jeg men lå og pratet til halv 7 ivertfall.
Da tok mamma med meg inn på stua.
Vi spiste grøt også lekte vi.
Jeg hadde fortsatt litt feber så jeg er nok litt syk.
Men mamma og tanter sier at sånn er det å begynne i barnehage.
Jeg skal ikke i barnehagen i morgen.
Kl var 8 da ble jeg trøtt så mamma la meg.
Neste gang jeg våknet var kl kvart på 10.
Pappa sto opp med meg og så vekte vi mamma rundt halv 11.
Pappa skulle på jobb en tur.
Mamma stekte noe som kalles lapper.
Fikk litt sukker på.
er ikke helt sikker på hva jeg synes
men syntes at den ble bedre og bedre ;)
Siden jeg ikke er i form synes jeg det er litt godt med smokk.
Jeg bruker som regel ikke smokk vis jeg ikke er trøtt eller veldig lei meg.
godt med smokk ja :)
Så tar mamma bilde av meg og pappa,men akkurat når mamma skal ta bilde flytter pappa hodet sitt.
Synd,men ble fint for det da

pappaen min <3
Nå nærmer det seg natt for meg,jeg er trøtt
og det viser jeg ;)
Så legger de meg,men jeg vil ikke sove.
Til slutt får jeg lov til å stå opp,en liten tur ivertfall
Hi hi er ikke trøtt.
Så blir det bilde av meg og mamma
mammaen min <3

Ja ja jeg får kose meg i morgen med pappa mens mamma er på jobb.
Natta.

ALEA-CLARISE

2 kommentarer:

  1. Såå søt hun er.. hun har blitt stooor jente nå =) hun kommer nok til å bli ballett danser hehe.. :P klemmer

    SvarSlett
  2. Helt enig Yvonne, men jeg tror hun blir ei flott sangerinne også...:)))

    SvarSlett