søndag 23. januar 2011

Laget mat og hatt besøk


Dette ble tatt på fredag.
Ja se jeg er bedre :)
Endelig.
Må slappe av litt med den nye lykke trollet jeg fikk hos legen
Den er veldig fin :)
Rosa hår og veldig god.
Mamma tok masse bilder av meg
Måtte ha et smile bilde så da fant jeg ut at jeg skulle helt inn i kamera :)
Se mine fine tenner :)
Så slapper jeg av.
Snart må mamma reise på jobb.
Hun var hjemme med meg halve dagen,altså til kvart på 1 og da kom farmor.
Det var kjempe koselig.
I dag så fikk jeg lov til å lage frokost.
visper egg.
Men pappa er ikke helt fornøyd med hvordan jeg skal gjøre det.
og han viser at det skal gå fort.

da gjør jeg det fort.
Var veldig god frokost da :)
Så kom tante Mari på besøk.
Og vi leste en bok sammen
veldig spennende bok :)
Men etter at tante dro var jeg sliten å måtte slappe helt av ;)
helt ro i kroppen.
Mamma har laget matpakke til meg.
Hun følte at det ikke var så spennende i dag,men det ser godt ut :)
lunsjen min.
frokosten min.samme som lunsjen men kun brødet og pålegg
Mamma har også laget middag,men jeg orket ikke så jeg ville legge meg før maten.
men ser godt ut.
Laks og grønnsaker.
ser det ikke bra ut?

Vel dette var da dagen min,ikke noe spennende som har hent men sånn er det bare ;)
I morgen skal jeg i barnehagen.
Jippi :)

Natta.

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅHHHHHhh.... MAT !!!! Det der sååå helt herlig ut både jentungen sin matpakke og middagen NAM... åhhh nå vil jeg å ha massssssse mat flink du er til å lage mat shit ass bedere en meg du nå wooohoooo.. si i fra neste gang haha.. :P gid

    SvarSlett