onsdag 2. juni 2010

litt av dette og litt av datt ;0)


Dette spiste vi på mandag.
Gresk hyrdesuppe med kylling,bacon og rundstykker :)
mmm..

I det siste så har snuppa vært litt vrang på soving.
Hyler og skriker.
Nesten litt redd for at naboen tror vi er slemme med henne.

Her har vi lagt en kald klut over ansiktet hennes,men hun nekter og sove for det.
Så tilslutt tok vi henne opp og ga henne litt ekstra mat.
Grøt og frukt.
Når vi la henne ned "sutra" henne litt,koste med teppet også sovnet hun.
Så vi skal se i dag om hun sovner etter vi gir henne melk og grøt.
Skal prøve å gi henne litt morsmelkerstatning også..

Så i dag trasket vi opp til skedsmokorset.
Anders var på kurs og i dag var det fotograf på babysvømming.
Så det var svømming kl 16.00 isteden for 19.30
Det var greit.
Så ja jeg badet..
Skjønner ikke at jeg ikke har gjort det før.
Vannet var herlig :0)
Det som jeg syntes var litt godt var faktisk å gå i dusjen før jeg gikk i vannet.
Hvorfor?
Jo pga jeg var bra svett etter å ha gått opp alle de fine bakkene ;0)

Så var det dykking under vann.
Var en fotograf og Rune(læreren) .
Rune tok Alea-Clarise dro litt fram og tilbake telte til 3 og dykket henne.
Han var litt mer treg enn det vi er så han "holdt" henne litt mer under.
var morsomt å se.
Dette gjorde de to ganger.
Vi var 15 stk eller no som skulle ta bilder så alle tok først en gang så en gang til.
sto i kø ;0)
Tar ca 3 uker før bildene kommer.
Håper bare bildene kommer før vi har dratt til Spania..
Ellers så har vi bare kost oss i dag.
Vi dusjet og er klar til å sove nå ;0)
Skal bare ha litt mat først.hihi..

Smiler snuppa og er veldig fornøyd :0)

GOD NATT ALLE SAMME :0)

Ha en forsatt fin dag\kveld alle sammen :0)

1 kommentar:

  1. Herlig herlig:O)))) Gleder meg til å se bildene!!!!
    Sov godt snuppa mi:O))) glad i dere!!
    Nattaklem fra tante

    SvarSlett