onsdag 9. juni 2010

Snille god jenta vår :)

I dag våknet Alea-Clarise kl 5 og fant ut at det var på tide å stå opp.
Så da sto vi opp da.
Kvart over 6 sovnet hun igjen,så da ryddet jeg resten av det jeg ikke ble ferdig med i går.
Kl 7 var hun våken. og sånn holdt e vi på ;)
Hver gang jeg skulle prøve å sove våknet hun så jeg har da klart å vært våken fra kl 5 med et kvarter søvn.
Ja da..he he.
Halv 11 kom tante Miriam,fetter Aron og tante Linda.
Vi gikk til lillestrøm og hadde det koselig.
Etter på når vi kom hjem ville ikke snuppa sove,jeg kjente at jeg sleit litt siden jeg var stup trøtt.
Men nei sove ville hun ikke.
Kvart over 6 sovnet hun,men da kunne ikke jeg sove for jeg måtte pakke til svømmingen.
I dag hadde vi vikar og for å si det mildt så var hun ikke så flink hun læreren.
Bare gjør det dere har lært.
Så vi gjorde alt på nytt igjen en fra halv 8 til 8.
Litt dårlig..
Føler at vi skulle ha lært mer,hun sa det å at det er nok masse dere kommer til å lære neste gang.
Hvorfor kunne ikke hun bare ha lært oss litt sånn at vi hadde lært noe nytt i dag.
Men nei..
Alea-Clarise er bare så flink.
Setter henne på kanten og teller til 3 og når jeg sier 3 kniper hun igjen øyene.hehe.
Lille gull som er så flink..
Hun ler og snakker.
Det er havfruen vår det :)

(gammelt bilde)

Så når vi kom hjem lå hun litt på sofaen så til slutt ble hun litt sutrete så la jeg henne i senga vår,og ga henne pupp.
Hun tar pupp mens hun snakker,og når hun snakker sovner hun.he he..
Så da har jeg spist å nå skal jeg snart ta natta..
Okidoki.
sov godt alle sammen :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar