lørdag 12. juni 2010

Perfekt :0)


(gammelt bilde)
I dag har vi kost oss hjemme.
Inne ;0)
Det har jo regnet som bare fy..
Kanjse vi må skaffe regntøy til lille gull,så kan vi leke i søla ;0)
Hun er vel litt for lita til det enda.
Vel som sagt har vi kost oss hjemme,men vi tok en liten tur innom farmor.
Veldig koselig :0)
Molly var der også.
Voffen til tante Line.
Vi fikk vafler,is og jordbær.mmmm..
Godt.
Også måtte Alea-Clarise vise hvor flink hun er til å løfte seg opp på armene :0)
Hun er veldig stolt der hun løfter seg opp :0)
(gammelt bilde)

Snuppa var veldig trøtt når kl nærmet seg kvart over 7,så jeg matet henne med litt grøt,frukt og vann.
Skiftet på henne og tok på henne en av de nye pysjene med marihøner :0)
Så la jeg henne ved sina meg og gav henne pupp.
Sovnet på under 5 min.
Flinke jente <3
kl 21.00 våkner hun igjen.
Jeg kommer på rommet og hun gir meg et stor glis..
Hun er så søt og herlig når hun smiler sånn..
Smelter mamma hjerte :0)
Jeg legger meg ved sina henne igjen og gir henne pupp,mens jeg ligger det så ser jeg på henne.
Hun er perfekt.
En herlig blanding av Anders og meg.
Tenk så bra resultat ;0)
he he..
Hun er nydelig.
Hun er og blir perfekt.

MAMMAS LILLE JENTE <3

Ha en strålende lørdag :0)

2 kommentarer:

  1. Klart hun er perfekt:O)))
    Jeg er kjempe heldig som er tante til ei så vakker jinte:O)))
    Glad i dere!
    Kos dere masse med papsen som kommer hjem om noen timer!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så morro hun er såååå nydelig god jente =) koss å se dere har det bra alle mann =) =) vi får finne på noe en dag =)

    SvarSlett