fredag 25. juni 2010

Kost oss masse :0)

Alea-Clarise koste seg på data en med Anders i går.
Så da tok han disse bildene :0)

Må skrive litt...

finne fram musen så denne pila flytter seg.

pappa smiler til kamera mens jeg ser om jeg har skrevet noe feil

så fortsetter jeg å skrive mens pappa gliser ;0)

I dag dro jeg til Tessa for å få massasje.
Da fikk jeg en time aroma massasje og en time ansiktsmassasje :)
Herlig herlig.
Men jeg koser meg er Alea-Clarise sammen med Anders på husebygård.
Der hadde de kost seg masse :0)

Må klappe stammen,så den blir glad.

he he,dette er kjempe morsomt.
Se hvor flink jeg er som reiser meg opp :0)

Må smake litt på stammen også da :0)

hihi det var kjempe morsomt :0)

Så dro vi hjem.
Der sov vi litt alle sammen.
For i dag skulle farmor og Tor passe på Alea-Clarise mens vi var på kino.
Ble litt stress så vi sa bare hei.
Leverte henne og dro.
Da ble jeg litt stresset tenkte at nå blir det hyl,men det hadde gått kjempe bra.
Kost seg masse sammen med farmor :0)
Men Anders og jeg koste oss på kino.
Vi så streetdance.
Jentefilm men Anders syntes den var bra.
Så vi begge hadde lyst til å løpe og hoppe på vegger etter filmen.
Dette er da en danse film i 3D.
Skuespillet var ikke det beste,men dansen..
JA jeg vil begynne å danse he he..
Er veldig vanlig dansefilm.
Jente møter gutt.
En danser ballet og en danser street.
Mix her og mix der så blir det supert ;0)
Håper at STEP UP kommer til Norge.
Den er også i 3D.
Ja da skulle Anders bli med ;0)

Nei jeg får nesten slutte å skrive.
Prøve å skrive mer i morgen :0)

Tenkte jeg skulle legge til tessa sine blogger:
http://tessas-verden.blogspot.com/
http://skedsmohudpleie.blogspot.com/


kos dere i helga :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar