lørdag 26. juni 2010

Østensjø vannet

I dag våknet Alea-Clarise og jeg halv 9,mens Anders sov til kl halv 10,han trengte å sove litt.
Så dro vi til bestefar Terje og Turid.
Vi skulle til østensjø vannet.

ÅÅÅ masse ender :)

Denne ble nysgjerrig på snuppa..

2 stk som krangler

morsomt å se på ;0)

Alea-Clarise koste seg masse.
Var mye å se på.
Anders gikk rundt og viste fram alle fulger som er der mens jeg hold te meg litt i bak grunn.
Er ikke så glad i disse fuglene som går nesten inn til deg.he he..

Fint bildet,men uskarp :(
Ikke lett å ta men jaja..

OOOO,pappa se det kommer noen...

Hei jeg heter Alea-Clarise:0)
Hva heter du?

Mens gutta og Alea-Clarise koste seg og så på disse fuglene,møtte Turid og jeg en fulg som var utstøtt.
Den var klumpfot.
Stakkkar..

Se på foten :(
Turid ga den litt brød,men da kom det flere bort.
Hun måtte jage de litt så denne kunne få brød.
Den hinket bortover..
Fikk vondt av den.
Men sånn er verden..

Her ligger vi på brygga å ser på alle fuglene.
Noen store og noen små.
Etter på gikk vi hjem til bestefar og Turid der fikk vi lunsj.
egg,bacon,kyllingsalat.mmm :0)
En vellykket dag :0)

Så må jeg bare legge ut et bilde bestefar Terje har tatt.

Er det ikke fint?
Jeg har da tatt bildet av bildet ;) he he..

Ha en kjempe fin helg folkens :0)

2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde ja!Det må vel på veggen?
    Stakkars den anda,fikk helt vondt jeg nå...sukk!

    SvarSlett
  2. Nina:Takk..
    Burde komme på veggen.Bildet er kjempe fint :0)
    Ja fikk kjempe vondt av den fuglen.stakkar liten

    SvarSlett