mandag 7. juni 2010

Alene mor for en uke

Ja i går reiste Anders og kira til skogs,og de kommer ikke hjem før på søndag.
Så da er jeg alene mamma en uke,men det fikser jeg ;)
Anders har med kamera så da blir det ikke noen bilder.
Bestefar Terje er så snill sånn at vi har den gamle bilen vår,så da kommer vi oss i vertfall på babysvømming :)
Tusen takk..
I dag møtte vi bestefar,onkel Simen,tante Mari,tante Line og Mats på Venezia på Skedsmokorset.
Der koste vi oss meg pizza alle man.
Ellers så har vi bare kost oss hjemme.
I morgen skal jeg prøve å få tørket støv,for på onsdag kommer tante Miriam og fetter Aron på besøk og det blir kos..
Ja da ser jeg om jeg får skrevet noe i morgen :)
Ha en super mandag alle samme

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss enn masse til å komme =) a skal vi kose oss da =)
    Klem fra miriam

    SvarSlett