tirsdag 29. juni 2010

pakker,pakker og ja pakker

I dag dro Alea-Clarise og jeg på strømmen og handlet inn det siste man trenger.
Så dro vi innom Anette og den nydelig Lin-Emilie <3
Anette fikk bursdag gaven sin som hun da ble glad :)
Skal ta bildet av det en annen dag det hun fikk jeg har det samme.
Så dro vi å fisket,og etter på dro vi hjem.
Så begynte jeg å pakke,pakke og ja pakke..
Nå er jeg snart ferdig,mangler bare noe.
Måtte ta en jordbær pause og vokse pause.
Therese:vis du trenger en vokser bare si i fra.
Anders ruler ;) he he..
veldig flink.
så nå ser jeg bra ut på beina ja..

Jaja.får nesten gå å pakke resten da.
Skriver nok litt i Spania å..
ellers så får dere kos dere :)

ADIOS AMIGOS :)

1 kommentar:

  1. Hehe, så bra :)
    Dere får kose dere masse i Spania, gleder meg til å se bilder derfra :)

    SvarSlett