lørdag 5. juni 2010

Se hvor flink

Ja nå er Alea-Clarise blitt stor.
Tenk at hun snart er 6 mnd.
Ja tiden går fort.
Nå har hun begynt å reise seg opp med armene,vi venter på at knærne skal komme opp,men først er det armene hennes som er fokus.he he.
Hun skjønner at dette er bra siden vi jubler og ler og sier så bra,så flink du er osv..
Da synes hun det er kjempe morsomt og gjør det flere ganger.

Se så flink.Forsatt er hun litt skjev,men det kommer seg ;0)

Blir litt gira så hun holder på og falle over på siden..

Så er hun veldig fokusert på lekene sine når hun ligger på gulvet.
Vi legger dem litt unna sånn at hun skal strekke seg,men hun får de som regel tak i,men hvordan aner jeg ikke.Hun klarer det når jeg har snudd meg ;0)

Hm..denne var fin..

SÅ har hun blitt helt hekta på Kira.
Noen ganger er det vanskelig å få kontakt med henne når hun skal få mat.
For hun ser etter Kira,prater og ler.

Ha ha.Du er morsom Kira :0)

Veldig glad i Kira mor ja :0)

Hun har også begynt å sitte super i stolen sin.
Vært flink til det hele tiden,men nå sitter hun nesten rett :0)
Klarer og snu seg fra side til side.
Må sjekke ut alt som er

Hm,mange fine leker.Hvem skal jeg ta tru?

Tar den,og dytter ned på gulvet det er morsomt det ;0)


I dag møte vi Anette og Lin-Emilie.
Vi gikk en tur til Lillestrøm.
Vi gikk og spiste på peppes,og hadde det kjempe koselig.
Det var så godt vær ute så vi satt ute og koste oss.
Etter at vi hadde spist gikk vi inn for å hilse på Anders.
Inne var det en stand der de tok bilder..
Det var jo premier for sexand the city 2 i går,så da kunne man bli tatt bilde av og satt sammen med Carrie ;0)
SÅ dette måtte vi jo prøve.

Meg,Alea-Clarise og Carrie ;)
Bra ikke sant ;0)
Tok av oss alle 4 også.
Men den legger jeg ikke ut..

I morgen reiser da Anders bort.
Han blir da borte en uka.
Hvææææææ..
Buhuuu,he he..
nei da vi jentene klarer oss bra vi..
Finner sikker på masse bøll ;0)
Får se om jeg får skrevet noe i morgen da.
Ha en super fin helg.

2 kommentarer:

  1. Nydelige jinta mi som har en så flott body på seg;oP
    Lov å komme en tur nå som du er alene hjemme:O)))
    Kjempe glad i dere snuppene mine:O))))

    SvarSlett
  2. sååå koselig dette såå ut da =) så gøy =) stooor klem

    SvarSlett