onsdag 16. juni 2010

6 mnd og ei lita bølle ;0)

I går fant snuppa ut nei hun skulle ikke sove.
Samme hva vi gjorde nektet hun og sove.
Så til slutt bare la jeg henne i sin egne seng så kunne hun bare ligge der og leke.
Jeg sitter da på data en,så hører jeg noen uffe seg og lager masse lyder.
Snur meg og jaggu..
Da lo jeg godt.
Synd at Anders sov.
Vel dette var det jeg så ;0)

titt mamma.Jeg vil ikke sove.
Hun lo godt også.
søte snuppa :0)

6 MND <3
I dag våknet jeg opp med ei som er 6 mnd.
Tiden flyr.
Føler at det ikke er så lenge siden vi lå på sykehuset,og viste at snart kommer får vi endelig treffe nurket vårt <3>

Hallo :0)
De er jo så søte sammen.
Prater og står i..

Haj tante :0)
Mamma sitter i tlf med tante Linda.

Jeg er litt opptatt jeg mamma,må spise opp papiret.

Vi hadde det morsom her vi handlet.
Aron krabbet rundt på hm og snuppa satt i vogna og leste høyt til alle som gikk forbi.
Hadde fått seg 2 nye bøker,hen om dyr og en med hello Kitty ;0)
Måtte en liten tur innom namit.
Og havnet da så klart med en ny lue til snuppa.
Har sett denne flere ganger,men nå kjøpte jeg den ;0)

På lua står det bad hair day ;0) ha ha..
Hun er super kul i lua ;0)

I dag var da siste dag på svømming så før vi skulle dra måtte hun ta seg en lur.
Pappa var med.
Se på øyene hennes

Hun sover med øyene åpen ;0)
Det gjorde jeg å når jeg var liten,Anders sover "oppå" henne.he he.
etter hvert våknet da lille nurket,mens Anders sov videre.
Og hadde da TVen på med fotball.

Så spennende var kampen ;0)

I dag var det kjempe gøy på svømmingen.
Vi hadde en annen vikar i dag,og hun var kjempe flink og morsom.
Dobbelt dykket,lekte på mater og hadde det gøy.
I dag badet vi alle :0)
Kom hjem og spiste.
Snuppa hadde sovnet i bilen og sov 1 t når hun da fant ut at nå var hun ferdig med luren sin,så da lekte vi litt med henne.
Så ga vi henne litt grøt og frukt,etter på vasker vi oss

Er jeg ikke flink?
Må vaske veldig godt inni munn ;0)

Her sier Anders noe morsomt.

Pappa da....


Så da sier Alea-Clarise til alle:
God natt og ha en kjempe fin torsdag :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar