tirsdag 22. juni 2010

6mnd kontroll og kost oss på fiske tur

I dag hadde vi kontroll 10.20 så i dag tok vi bilen.
Bra var det for vi sov litt for lenge.
Er nesten litt fælt å vekke henne når hun sover så godt.
Men fikk henne opp og fikset henne så dro vi.
Hun veier nå 6435
og er 67,5 lang :)
Lang og tynn :0)
Legen lyttet på henne og spurte om hun har vært syk.
Ja sier jeg og forteller at hun har hatt feber osv.
Ja da har hun hatt 4barnesykdommen.
Jaja.da veit vi de.
Men Miriam og jeg har vel egentlig regnet med det.
Ellers så var hun blid og fornøyd.
Sterk som legen sa :0)
Hun kunne godt ha lagt på seg litt mer,men det er ikke lett.
Hun sa at hun er jo aktiv så da legger de ikke så fort på seg.
Men hun lå på sin egen kurve :)
Flinke jenta vår ;0)
Så kom vi hjem,og mens vi kjører sovner hun.
Så da må jeg vekke henne når vi har kommet fram,men sovner like fort.
Våknet å vi lekte og sang.
Spiste litt mat og frukt.
Så tenkte jeg at vi kunne slappe av litt før vi skulle hente Anders.
Så da la vi oss rundt 12 og kl 14 våknet jeg.
Og hun sov forsatt..
Trøtt vennen??
Så halv 3 måtte jeg få henne opp å gi litt mat å så dra.

Så etter at vi hadde handlet inn for en uke dro vi hjem og fikset oss osv og så dro vi å hentet Kim.
Vi skulle fiske ;0)

Første stede vi var på,men var så mange mygg.
Så vi dro på andre siden..

Her er maten vår ;)
Grillen var super dårlig.
SÅ bra at Anders (ikke min) kom med en annen grill..

Jee.Godt å være ute :)

Og godt med mat :0)(Kim)
Anders

koser seg :)

he he morsomme vi er :0)

Her ser Kim og Alea-Clarise fisk eller er det noe annet??

også prater vi litt i munn på hverandre..
Men gøy hadde vi det ;0)

Nå er det på tide å sove så ja.Natta..

Vis dere har lyst så les denne bloggen her.
Da blir guttboys glad ;)
http://thewildmens.blogg.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar