fredag 11. juni 2010

Vært hos legen..


(gammelt bilde)

I dag gjorde vi ikke så mye før vi dro til legen.
Vi bare koste oss som vi gjør hver dag :)
Så dro vi da til legen og det tok sin tid,men vi hadde ikke dårlig tid.
Jeg hadde ikke med meg vogn så Alea-Clarise satt på fanget mitt og pratet med alle hun så.
Begynte å bli litt sliten i armene etter hvert men det gikk bra ;)
Når vi kom inn til lege så hun på henne og sa ja hun er mest sannsynlig allergisk.
Men siden snuppa kun er snart 6 mnd kunne hun ikke få noe,men jeg fikk henvisning til en spesialist.
Så i morgen skal jeg få fakset dette så får vi kanjse får rask time.
Så skulle vi egentlig møte Anette,Lin-Emilie og Solvår i lillestrøm,men snuppa sov bra lenge + at jeg har hatt hodepine uten like i dag.
Etter hvert ble denne hodepinen så vondt at jeg ikke klarte å holde på noe,ikke vann,ikke paracetene ingenting.
Men etter et par timer der jeg var ganske sikker på at den siste time var kommet forsvant den sterke smerten.
Har forsatt litt vondt enda,men ikke så mye ;0)

I morgen skal vi nok en liten tur til farmor Sissel og så bare kose oss.
I morgen er jo den siste dagen vi er alene vi jentene.
Men vi gleder oss masse til å se Anders igjen <3

jaja ikke så mye som skjer her,men masse som skjer i verden ;0)
Ha en strålende natt alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar