torsdag 10. juni 2010

Allergisk?


(gammelt bilde) Sånn her ser hun nesten ut.Hoven under øyene.
Renner fra øyene og klør.
Og litt guffe nå og da.

Jeg har tenkt på ganske lenge faktisk om hun kan være allergisk,men så hører man jo at små barn er ikke allergisk.
Men tilslutt ringte jeg helsestasjonen og hun jeg pratet med sa at det høres nesten litt allergisk ut,og at jeg da burde ringe fastlegen min.
Jeg ringte da rett etter på.
Der sa hun i tlf(sekretæren) at det var lite sannsynlig at hun var allergisk,men etter mye om og men så fikk jeg time til lille gull i morgen kvart over 1.
Håper at vi da "finner" ut om hun er det eller ikke.

Ellers så dro vi til barnehagen i dag.
Det var sommer avslutning.
Koselig.
Var litt skummelt med engang for Alea-Clarise det var mange mennesker som kom og sa hei og litt mye bråk så hun begynte å gråte.
Da var det godt og ha "tante" Monica,"tante" Ida-Marie og "tante" Lene der.
Ble rolig og hadde det koselig :0)
Når vi kom hjem fikk hun gråt og frukt,og så pratet vi med bestemor på skype :0)
Etter på la jeg henne.
Halv 9 sovnet henne.
Uten å mukke..
Herlig gode jenta mi :0)

Har også fått snakket med Anders i dag og alt er bra.
Han har koste seg masse.
Fikk mld nå og da skrev han at de har nå funnet en øy som de camper på.
Altså Anders dro alene på søndag med Kira.
Har da kost seg som villmarkens sønn alene til i dag.
Så har han,Anders(Pluto),Anders og Kim leid kano og funnet en øy ;0)
På søndag er han hjemme..
Vi gleder oss :0)
He he..
jaja det var dagen vår.
Skriver mer i morgen hvordan det gikk hos legen.
Tenk på oss da :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar