søndag 20. juni 2010

Bedre men sinna..

I dag eller i natt lå snuppa ved siden av oss.
Eller meg.
Jeg falt nesten ut av senga så jeg var sliten og trøtt når vi sto opp.
På slutten la jeg med i midten og da fikk Anders mindre plass jaja ;0)
I dag er Alea-Clarise mye bedre.
Men blir fort sinna og sutrete.
Har klart å spise bedre enn det hun har gjort på de siste dagene.
Og når hun har fått mat ja da er hun fornøyd.

Her koser hun seg på skuldrene til pappaen sin og det er kjempe gøy..
Vi gikk en tur til Kiwi og da sov hun når vi gikk hjem.
Føler at hun sover mer enn det hun har gjort når hun var frisk så hun er nok ikke helt i 100 enda..

I dag har vi hengt opp tøy ute og det luket så godt av tøyet.
Det er nesten tørt ;0)
MMMM.lukter sol og varme :0)


Så er det på tide å få snuppa til å sove men nei er du gal det vil hun da ikke.
Hun skal være våken og se på tv.
Så vi har satt henne foran tv for hun roer seg ned.

Her klager hun fordi vi har prøvd å legge henne først i senga og så i vogna..
Så da må hun klage til tv.he he.
Søt da..

Når vi skiftet på henne så vi at hun hadde fått masse røde prikker på magen.
Miriam hadde sagt til meg at jeg skulle følge med siden Aron hadde fått prikker etter at han hadde feber.
Og jagu der kom det på henne å.
Kanskje hun har hatt den 4 barnesykdommen..
hvem veit ;0)

Nå skal vi kose oss med hjemmelagd pizza og se på film.

Denne har jeg gledet meg til..
Så dette blir bra:)
Ha en strålende dag\kveld alle sammen

3 kommentarer:

  1. Hehe..er ei lita jinte som vet hva hun vil;O)))
    Kose dere masse og vil ha tilbakemld på filmen;O)))
    Gla idere-smask

    SvarSlett
  2. Så søt da ;) Det fins trass i alle aldre, hehe... Håper hun blir fort bra igjen. Kos dere masse med filmen :) Stor klem

    SvarSlett
  3. Håper filmen var bra?? håper henne blir frisk igjen da. uff kjedelig å være syk.. osv.. uff.. vi får møttes alle sammen med tessa osv snart før sommern er over og alle er friske igjen =)gid vennen

    SvarSlett