søndag 13. juni 2010

Endelig..


(gammelt bilde)
I dag våknet lille gull halv 8,så da sto vi opp.
Satt på TVen og så på tegnefilm.
Så sovnet hun litt,så våknet hun osv.
Vi ringte Anders for å høre nå han kom hjem.de var på vei.
da var kl rundt 12.
jeg spør ja når kommer du hjem sånn ca nei 7-8..
Ehhh sa jeg da.
Sikkert du skal sikkert lure meg.
(sist gang han var borte spurte jeg når kommer du hjem så sier han 7-8,så kom han hjemme tidlig)
Så kl 3 var han hjemme i dag.
he he..
Det var kjempe koselig å se han og snuppa viste seg fram:0)

Jeg får nesten skrive mer i morgen.
Når pappaen er hjemme nekter hun å sove for kvelden.
så hun har ikke sovet siden hun våknet halv 4 i stad..

1 kommentar:

  1. Forstår jo at hun ikke vil sove når pappaen hennes endelig har funnet veien hjem;oP
    Kos dere masse:O))
    Glad idere nuss og klem fra tante

    SvarSlett