søndag 30. mai 2010

Grand Prix

Ja i går dro vi en liten tur til farmor,vi skulle til strømmen en liten tur så vi stakk innom henne først.
Så dro vi på strømmen der vi sjekket den nye Rema 1000,var grei nok.
Men som Anders sier den var veldig "kald".
Noe jeg synes er litt rart er at alle Rema 1000 lukter likt he he.
Man kan liksom vite at nå er vi på Rema 1000 bare av å lukte ;0)
Vi handlet litt inn til en kake vi skulle lage.
For vi skulle til Kim og se Grand Prix.
Når vi kom hjem var jeg så sliten at jeg fikk sove et par timer mens min snille kjæreste passet på den snille men sta jente..
Som sovnet etter hvert ;0)
Når jeg sto opp var kaka ferdig,og sto å ventet på å bli kald.
Vi hadde mange planer med denne kaken ;0)
Så fikset vi det vi skulle og dro til Kim.

Alea-Clarise har blitt mer skeptisk til mennesker nå så hun må sitte litt på fanget til pappa.
Og det er litt trygt hjemme hos Kim siden det var en unge til der :0)

Hun må følge med på alle;0)

Her er Leon veldig snill og god gutt.
Hele 3 år,ga Alea-Clarise masse koser..
Han var så snill,at Alea-Clarise fikk låne

bilen hans.
Noe hun syntes var kjempe morsomt :0)


Så her ble da kaka..he he.
vi hadde det morsomt når vi pyntet den ja ;0)

Her er det da en mikrofon(ikke sirkel,men sånn "gammel" mikrofon),så står det alle navn som skulle ha vært hos kim.
Som Pluto,Anders.
Står Alea,Kim,V+L,L,A,T,I-A osv.S vi hadde det morsomt ja..
Vi spiste ikke akkurat så mye av den.men greit var det ;0)
Så fant vi noe som var kun 1 av i butikken ;0)
Og den tok vi ;0)

Grand Prix miks.he he.
I steden for fredagsmiks ;0)
Ja vi har det gøy.ha ha

Sjekk snuppa så tøff hun var.
Hun har kommet inn i en periode der hun nekter og sove.
Så hver gang vi legger henne ned høres det ut som vi er slemme med henne.
Så hun var lenge opp i går.
Sovnet til slutt på beina mine,men våknet etter 10 min.
Satt henne i armene mine og da sov hun.
Sov en god stund.
Men våknet så klart igjen.
Så når vi skulle reise var kl 00.15 sovnet hun i bilen og sov til 4 i natt,da var hun sulten..
Så i dag har vi nok en sliten jente ja ;0)

Håper dere hadde en fin Grand Prix da.
Det hadde vi :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar