søndag 9. mai 2010

Messe tur

I dag sov vi lenge..
Ja vi sov faktisk til kvart på 11..
HVAAAAAAAA ;0)
Snuppa var jo lenge oppe i går,he he.så var godt for både henne og meg og sove
Anders var på jobb en tur,men han kom hjem kl 12.
Vi skulle møte Tonje,Aurora på Foreldre- og Barn messa.
Det var masse bra der,mer enn i fjor, men kjøpte nada.
Vi tok gratis bilde på fame,spennende å se hvordan det blir.
Ellers så koste vi oss sammen med Tonje og Aurora som sa hei og hei du.
Hun har blitt så stor :0)
10mnd
Ellers gjorde vi ikke så mye spes..
Når vi dro hjem kjørte vi innom macerne for å få is.mmm..
Så dro vi hjem der alle 3 sovnet i senga :0)
Vi kom oss opp etter hvert,Anders måtte jo se på lsk kampen
OOJAAAAA 3-1..
GOOOOOOOOO LSK <3
Så lagde Anders pizza,veldig godt.Han er flink
Så begynte vi å se på filmen Benjamin Button.
Først ville ikke jeg se den.
Hvorfor??
Aner ikke,men jeg satt meg ned og synes den var bra.

I morgen skal jeg på kino med ei fra babyverden.
Blir spennende og møte en fra des gjengen ja.
Da skal Alea-Clarise være sammen med Anders,men det fikser han.
Jeg var jo på en 3t film når hun var 1,5 uker gammel så ikke noe problem..
Så skal jeg møte Tonje og Aurora for lunsj til uka.
Vi har mye å gjøre ;0)
Glemte å ta bilder så ingen bilder i dag..
Ha en forsatt fin søndag og kos dere på jobb i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar