søndag 16. mai 2010

Ut på tur aldri sur.

Jeg vekte Alea-Clarise halv1 i natt så hun skulle få mat,hun var sulten,men trøtt.
Når hun var ferdig la jeg henne i senga si og tenkte for meg selv,det skal bli godt å få sove en god stund før hun våkner igjen.
Det skulle jeg ikke ha sagt,kl 02.00 våkner hun og er lys våken.
Ligger å skal dra av seg sokkene sine og smiler pent til meg når jeg kommer.
Smiler jeg å,selv om jeg er trøtt.
Vi legger oss i senga og jeg ber Anders om han kan snu seg(blir som regel litt mindre snorking) og han spretter opp av senga.
Hva skal du? sier jeg.
Går å legger meg på sofaen.sier han
Hvorfor det?sier jeg
Du sa det.sier han
Det sa jeg ikke,jeg spurte bare om du kunne snu deg.
Han så bare dumt på meg og gikk og la seg på sofaen.jaja..
Kl halv 6 våkner Alea-Clarise igjen og da kan jeg bare glemme å sove.
Hun har mye å fortelle.
SÅ til slutt da er kl halv 8 går jeg på stua og sier til Anders gå å legg deg på rommet,snuppa nekter å sove.
Han ser på meg,la meg ta henne å gå å legge deg igjen.
Sovnet fort da ja.
Men halv 9 kom Anders inn med henne.
Hun hadde sovet ca 30 min,og nå skulle han på jobb en tur.
Hun ville ikke sove mer så jeg sto opp.
Vi lo og vi danset og hadde det bare gøy.
Sov gjorde hun ca 3 kvarter og vi ventet på Anders.
Når Anders kom hjem gikk vi en tur.
Han skulle vis meg et fugle egg han hadde sett.
Og det var søte små reder med egg,men vi rørte de ikke..
Håper bare mamma fugel kommer tilbake.
Når vi kom hjem ventet vi på bestefar,før han skulle komme håper vi at hun skulle sove,men nei..Hun er sta.
Bestefar kommer og det kjempe koselig.
Hun smiler og prater med han.
Han gir henne litt fruktpurre og drikker vann.
Flinke jenta vår.
Tilslutt blir hun trøtt.
Og både hun og jeg sovner på sofaen.
Etter det har vi gitt henne mat,skiftet på henne og lagt henne.
Og vi har kost oss med god mat.
Anders ser på kamp.
Brann-Lsk:0-1 til nå.Veldig spennende sier han.(nei faen sier han Brann fikk mål da er det 1-1)
I morgen er det 17.mai.jeee..
Håper bare på godt vær ;0)

SE SÅ FLINK JEG ER :0)


Her har hun tatt bra tak i koppen sin og drikker selv,hun får litt og søler resten.
Men er veldig flink

Hun liker også å tygge på tuten,godt for gommen..


Koser seg med bestefar og god bok ;0)

Her ser de på en bok.Mange fine farger.Handler om mat

og da må jo hun smake mens hun leser

Vil ikke mer nå,er lei å lese.

Vil til mamma....


Sovner snart men


kom på at hun måtte gråte.
Er veldig trøtt nå,over trøtt.
uff.hva skal ei lita jente gjøre når hun er så trøtt?
Sulten hund?

Kira ligger og ser på meg.
Hun håper at jeg kommer til å søle.
Noe jeg gjorde når jeg var gravid,da fikk hun masse mat fra gulvet,men søler ikke SÅ mye nå ;o)
Men er lov og håpe.he he.

Japp det var det.
Vi håper på godt vær i morgen så vi får tatt masse bilder av Alea-Clarise sin første 17.mai..
Hurra hurra hurra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar