onsdag 5. mai 2010

Litt dit og litt datt :0)

I dag våknet jeg å kjente at jeg gruet meg noe veldig til svømming i dag.
For i dag var det jeg som skulle svømme med snuppa,men så fikk vi mld av svømmelærern at han hadde strekket noe i ryggen og fikk ikke noen vikarer.
Så da ble det ikke svømming..
Bra for meg dumt for Alea-Clarise.
Det gikk bra en stund.
Hun sov når hun skulle,spiste,lekte osv.
Men så ble hun sinna,gråt og gråt.
Hva en jeg gjorde funket ikke.
Eneste som funker er når jeg ringer til Anders å setter på høytaler da smiler hun.
Med en gang jeg tar opp tlf å ringer stopper hun,men jeg kan ikke ringe han hele tiden.he he.
Jeg hadde så vondt i hodet at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg.
Tilslutt sovnet hun i vogna ute, og Anders kom hjem.
Da sov jeg på sofaen.
Når Alea-Clarise våknet tok han henne og Kira ut på tur så jeg fikk sove mer,og godt var det når jeg våknet.
Borte var hodepinen.
De andre hadde kost seg ute :0)

Alea-Clarise har begynte legge merke til Kira mer nå og det er morsomt å se.
Når Kira reiser seg opp ser Alea-Clarise på henne.
Vis Kira ligger ved henne så prater hun,smiler osv til Kira.
Kira vasker henne ;0)
Morsomt å se.he he..
Så har ikke gjort så mye i dag.
I morgen skal jeg prøve å gå en tur.
Satser på at formen er bedre :0)

STOR JENTE <3


Hva tenker du Kira?

Jeg vil ikke smile pappa..

Kjefte litt på smokken,den ble litt borte,men fant den så må fortelle den hvor slem den har vært ;0)


Sånn flyr man :0)


He he,jeg har fått tak i smokken igjen.

Så morsomt pappa,men se hvor kul jeg er som holder smokken sånn a :)



TRØTT JENTE MED NOEN AV BAMSENE SINE.

Jeg måtte bare ta bilde av henne med 3 av bamsene,eller den ene er min ;0)
Men hun sovnet sånn,holder godt fast i dem også ;0)

Her ser dere bamsene,den med nisselue er min ;0)
Dere ser at hun kommer forsiktig med armen for å ta bamsen ;0)


TID FOR MAT :0)
Endelig har hun fått igjen mat lysta :0)

Gøy og sitte i sin egen stol og prate med mamma mens hun spiser.
Nå ser hun ikke så ille ut, men som regel er grøten over alt.
Ører,nesa,hår osv.
Må jo hjelpe til å spise ;0)

MMMMM,grøt er godt :0)

Ha en finfin kveld\natt alle sammen :0)

1 kommentar: