lørdag 15. mai 2010

Barnepass,kakedeler ;)

I natt sov mamma på stua.
Hun sa at det var to grunner til det.
1.Pappa snorket så fælt.
2.Det var veldig varmt.Til og med Kira var varm.
Hun pustet og peste.
Det sa mammaen min..
Jeg lå og sov men så kom mamma inn på rommet,klokka var da halv 4.
(hva er egentlig en klokke for no?)
Mamma skulle da gi meg mat,jeg var veldig trøtt,men også sulten så det var veldig godt med mat.
Også er det ekstra godt og få lov til å ligge ved siden av mamma og pappa.
Selv om pappa må opp tidlig.
I dag så sa mamma at jeg skulle til tante Line.
Var ikke helt sikker på det var greit,men mamma lovte at jeg skulle ha det bra.
Mamma skulle hjelpe pappa på jobben hans.
Hun skulle gi ut kake sånn at pappa sin jobb fikk mindre av det.
Men jeg veit jo ikke hva kake eller jobb er jeg.
Men jeg hadde det kjempe koselig sammen med tante Line og en som heter Mats.
Tante Mari kom også.
Jeg fikk melk som mamma hadde tatt med,litt vann som jeg synes er godt og litt fruktpurre..
Ble ganske mett da.
Når mamma kom sov jeg,men våknet sånn at jeg fikk sett på TVen.
Tante Line har stor tv :0)
Masse fine farger.
Etter hvert måtte vi gå,mamma ville hjem før det begynte å regne,så da måtte jeg ligge i vogna.
Og det er kjedelig,da ser jeg bare noe blått og litt hvit.
Men når vi skulle hjem fikk jeg ikke se noe for mamma la noe svart over vogna mi,men det begynte å regne så det var vel sånn at jeg ikke skulle bli våt.
Mamma ble våt,men hun sa at det er bedre at hun ble det enn at jeg skulle bli det.
Når vi kom hjem skulle jeg sove en liten lur men det ville jeg ikke.
Jeg ville snakke med mamma og synge.
Så da la mamma meg på gulvet der jeg rullet rundt og hadde det gøy.
Mamma lå også på gulvet med meg.:)
Så lagde mamma grøt til meg.
Mamma vil at jeg skal bli mett så hun har grøt og fruktpurre til meg, men jeg får først grøten.
Ville helst ha frukten først men det får jeg ikke lov til.
I dag fikk jeg først noe mamma kaller medisin,smaker godt,men noen ganger kommer det opp igjen,med masse slim sier mamma og det smaker ikke noe godt.
Men i dag kom det ikke noe slim,kanskje jeg begynner å bli frisk? :)
Etter at jeg var ferdig med maten fikk jeg kose litt med Kira også fikk jeg på meg den nye pysjen.
Med masse bier på :)
Så var det natta for meg.
Jeg liker at mamma synger en natta sang til meg og den går sånn her:

LEGGE DEG NED LILLE VENN,LEGG DEG NED.
LA MEG VUGGE DEG STILLE AV STED.
TIL ET LAND DER VI ALLTID VIL MØTE HVERANDRE ,DER ALT TING KAN SKJE LILLE VENN.

natta alle sammen :0)




Alea-Clarise sovnet ganske fort og det var greit.
Da fikk jeg klart å ha lasagne ferdig til Anders kom hjem.
Etter vi hadde spist hørte vi at det tordnet og pøs regnet så vi måtte jo gå ut å se på det ;0)



Ser dere mørke skyer og litt regn dråper :0)


Har jo en kjempe flink kjæreste.
Vi har hatt mye rart inne på stua men så en dag fant vi ut at nei vi kaster ganske mye og det så mye større ut.
Har ikke før bilde men jaja ;0)

Tv står nå helt inntil veggen det gjord den ikke før,så nå er det større plass for både Alea-Clarise og Kira ;0)

Dvd hylla vår skal nok skaffe oss flere sånne for vi har masse dvder ;0)
Mat til kira er med ;0)



Måtte ta et bilde av den sovende skjønnheten vår :)
søte søte jenta vår <3

Jaja da sier jeg som Alea-Clarise:natta alle sammen :0)

1 kommentar:

  1. kult d ute bilde var stillig =) blei veldig ryddig nå i stua deres ja husker hvordan d var der hehe.. =) flinke dere er =) stoooor klem =)

    SvarSlett