tirsdag 25. mai 2010

Kost oss hjemme i dag

I dag våknet snuppa halv 9.
Så da gikk vi på stua og koste oss.
Hun våknet o går kveld og gråt.
Ingenting hjalp.
Men så la vi henne ved siden av oss og da sovnet hun på null komma null.
Hun ville bare sove ved siden oss.
Så har hun vært flink til og sov på dagen også.
Jeg "tvinger" henne.,men hun er trøtt for hun sovner ganske fort.
Når Anders kom hjem fra jobb tok han henne ut i babybjørn sela.
Så når de kom inn etter på sovnet hun ganske fort i armene mine på sofaen.
Etter at hun hadde sovet litt,lå hun på magen på gulvet og dro seg rundt.
Og litt bakover.
Men skjønner ikke helt hvordan man drar seg forover,men det kommer vel snart ;0)
Så dro vi på lillestrøm city for og handle inn for hele uka.

Til middag i dag lagde jeg kylling i lime saus,ris og nan brød.
det var kjempe godt :0)

Har laget dette før men det er en lenge siden,men godt var det :0)
I går lagdet jeg fisk.
Ser ut som en fiskegryte,det var også veldig godt :0)
I morgen skal jeg lage grønnsaks gryte.
Når jeg lagde mat sovnet snuppa,men så klart når vi satt oss for å spise våknet hun.
Og sov nei takk ;0)

Sånn ser henne ut når hun våkner på kvelden og morgen.
Veldig fornøyd ;0)

Jaja..
Da er det på tide å få snuppa i seng,noe jeg tror hun ikke vil.
he he..
Ha en forsatt fin tirsdag alle sammen.

1 kommentar:

  1. Titt titt snuppa mi:o)) Namnam...lage middag til meg også;oP
    Gla i dere!!
    Klem tante

    SvarSlett