onsdag 19. mai 2010

Alt er bra

med oss:0)
I går var vi på helsestasjonen.
Snuppa har da gått opp :0)
Jeeee..
SNART 6kg ;0)
Hun er var super når hun fikk vaksine,gråt litt men gikk ganske fort over.
Sovnet når vi gikk hjem og for å si det som det er så sov hun nesten hele går.
På kvelden begynte hun å feber :0(
og tilslutt var jeg "våken" og passet på henne..
Derfor skrev jeg ikke noe i går.
I dag var formen hennes mye bedre.
Så vi dro til Heidi-Mie,Gry-Ella og Lene-Felix.
Og det var kjempe koselig :0)
I dag har det vært så varmt at hun har svette mye.
Så til slutt lå hun inne med kun bleie og det var godt :0)
Anders gikk ut med henne og Kira og var borte nesten 2t.
Hva gjorde jeg??
Jeppe tok igjen litt søvn ;0)
Så var det på tide å dra på svømming.
og i dag satt de på kanten og sa:
Lille trille satt på hylle,lille trille ramlet ned.
123..
Så "falt" de ut og etter hvert dykket dem også.
Så på slutten hang de i en bade ring :0)
De er så flinke.
Men i dag ble det ikke noe bilder for jeg tenkte at det det blir så mange like,he he og det er da man burde ha den med ;0)
Skal ha med kamera neste gang.
Nå skal jeg gå å legge meg.
Natta alle sammen.
I morgen kommer bilder :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar