søndag 23. mai 2010

Ut på tur i dag å ;0)

I dag dro Anders en liten tur på jobb.
Mens Alea-Clarise og jeg koste oss hjemme.
Når vi var hos Hs sa hun at det var viktig at hun fikk bra med søvn,men det er ikke lett når vi har ei som ikke vil sove.
Så nå leker vi ca 1 t.
Ligger på gulvet å der går hun "rundt og rundt"
Og reiser seg litt opp med armene ellers så ser det ut som hun hopper i fallskjerm ;0)
Når vi har lekt ca 1 t tar jeg henne opp og legger henne på sofaen.
Da er det hyl,men jeg ser at hun er trøtt.
Til slutt må jeg vugge henne og da sovner hun.
Sover da 3kvarter.

Når Anders kom hjem fra jobb reiste vi en liten tur til Sørumsand.
Han skulle prøve fiskelykken.
Her var det vanskelig å sove ja for her var det masse lyder.
Vannet bråket.
Så da måtte hun følge med ;0)

Ligger på en stein,jeg holder henne så hun ikke skal rulle.he he.
Men hun måtte se på alt.
Ikke lett og følge med på vannet

Stirrer veldig,men våkner litt mer nå :0)
Anders fikk ikke fisk,men vi var ikke der så lenge pga det begynte å regne og hagle.
Så vi reiste hjem.
Når vi kom hjem skulle Alea-Clarise og jeg sove litt.
Så vi la oss sånn rundt 4.
Ander kommer inn og sier,nå må dere nesten stå opp og jeg skjønner ingenting.
Hvorfor??
Jo da kl var halv 9.
Vi har sovet som en stein begge to fra 4 til halv 9.
Men da trengte vi det kanskje??
Så nå er de ute en liten tur,så kanskje hun blir trøtt.
Så skal hun få litt mat og så skal vi skifte på henne å se om hun vil sove ;0)
Vi krysser alt vi har he he.

Ut en tur med pappa :0)
Snakke litt før vi går

Ha en forsatt fin søndag alle sammen :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar