mandag 17. mai 2010

God morgen



Jeg våknet kl 2 jeg,og da ville jeg ikke sove noe mer.
Mamma var ikke så glad da,men gikk til slutt ut på stua.
Mamma skrudde av alt som het lys og satt på tv,og da var da mange fine farger på veggen,og dette lå jeg å så på til jeg sovnet igjen.
Men da var kl halv 4.
Tror mamma tenkte:ha ha nå får vi sov lenge i dag.
men der tok hun helt feil.
Får jeg våknet kl 6 og så at pappa spiste frokost.
Han skulle på jobb en tur så ut å jogge.
Mamma var forsatt ikke blid,hun sa at hun hadde fått litt vondt i hodet,trenger mer søvn.
GLEM DET MAMMA,DET ER JEG SOM BESTEMMER.HI HI...
Jeg sovnet kvart over 7,mamma sovnet ganske fort igjen for hun regnet med at dette kom til å bli en liten lur,og jeg våknet 8.
Og nå ser jeg på tv.
Masse fine farge,flagg og mange barn på tv som går i tog.Gleder meg til vi skal gå ut å se :0)
Mamma sa at vi skal dusje og så skal jeg få på meg bunaden min.
og den er kjempe fin :0)
Så da tenkte jeg at jeg måtte trene litt så bunaden sitter litt bedre :0)

Må ta litt sitt-UPs ;0)
Og det er bra for kroppen;0)

Er litt tungt da,men gøy.he he.

Mamma skriver nok mer etter på :0)

HURRA FOR MIN FØRSTE 17.MAI :0)

2 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra for første 17mai til snuppa:o)) Gleder meg til bunadsbilde;o)))

    Glad i dere
    klem fra tante

    SvarSlett
  2. blir spennende å se bunaden =) håper dere hadde en fin dag =) stoor klem =)

    SvarSlett