tirsdag 4. mai 2010

uff,blæ..ork..hehe

Vel Alea-Clarise er da frisk,men jeg er ikke frisk enda.
Tett og hoster.
Har en vakker stemme også.
Nå har da Anders blitt syk :(
Sånn er det bare.
Og da er det nok jeg som skla bade i morgen..vææææææææææ...
Prøvde bikinin min og for å si det rett ut ser jeg ikke ut...
Herregud....
hehe.Men vi får se i morgen..
Kanjse er bedre så han bader..
Men vis ikke får jeg bare bite i det sure eple å gå uti...
Er litt kiipt at hun ikke skal få bade for vi er syke,hehe..
Jepp..Ikke så mye å skrive i dag..
Ha en finfin dag..

1 kommentar:

  1. Ikke tenkt så fert på hvordan du ser ut, bare vær flink med maten din og gå turer nå snuppa så ornder det seg nok =)

    bare tenkt på at jentungen vil bade så gå uti for hennes skyld og husk INGEN mennesker er PERFEKTE. =) bare sånn at det er sakt =) stoooor klem gid vennen min sin !

    SvarSlett