onsdag 23. februar 2011

Tulle jente


Bildet er tatt for en god stund siden,men i vertfall digger hun musikk ;)
Er hun ikke søt?
Vel i går skrev jeg at jeg ikke orket å gå tur men skulle ta meg et par øvelser i stede,men min kjære var så sliten at han sovnet halv 8.
Så da gikk jeg tur med Kira.
Ikke veldig lang tur,men sånn rundt en halvtime.Bedre enn ingenting.
Siden Kira er så sterk klarer ikke jeg å gå med henne vis vi møter noen folk.
Men det var rundt 21.30 så da var ikke så mange ute.
Vel mens vi er ute å går kjører politiet forbi meg ca 3 ganger og de kjører veldig sakte å titter veldig på meg.
JA FOLKENS JEG ER FARLIG.
Er den mest farlige jenta på jord.Hi hi..
Så jeg fikk trent i går ;)

I dag sto snuppa opp kvart på 6.
Så vi kjørte Anders på jobb.
Nå er snuppe mer gira på å gå,krabber jo vis det går for sakte ellers trasker hun rundt.
Hun fikk litt grøt når vi kom hjem etter å ha kjørt Anders.
Så lekte vi litt,men rundt kart over 7 begynte hun å gjespe å skulle kose hår så da la jeg henne og halv 8 sovnet hun.
Jeg fant da ut at jeg ikke skulle sove siden hun da alltid våkner når jeg har sovnet,men jeg sovnet på sofaen.
Flaks at jeg hadde satt på kl til 9.30.
Sto opp,kledde på snupp.
Ga henne litt mer mat så dro vi bhg.
Når vi kom sto to av disse jentene som jobber der å fikset maling inne på malerommet.
Jeg prøvde å gå forbi med snuppa som gikk men hun ville inn,sto plantet med beina inne på rommet,tilslutt tok hun ene henne å løftet henne opp så hun kunne se.
Jeg fikk ikke kos og fikk bare en liten vink.
Må le av henne.Tulle jenta vår.
Dro til legen kl 12 å tok blod prøve etter på var jeg hos Tessa å fikk ansiktmassasje :)
Deilig deilig :)
Har da fått ryddet i dag også, og kl 4 hentet jeg søta.
Hun var opptatt å så meg ikke når jeg kom,men ble glad og ga meg en stor kos.
Vinket til de som jobbet der og sa ha det,eller hørtes sånn ut da ;)
Vi dro til city for å hente Anders men måtte vente litt så vi havnet på lindex å kjøpet en mummi kjole og en tights.
Hun valgt kjolen selv :)
Så gikk vi til Anders,og hun elsker å være der.
Gikk rundt i hele butikken,måtte også hjelpe til å rydde litt.
He he..
Syntes nok det var litt rotete så hun dro ut alt.ha ha.
Det er ei tulle jente det.
Ja dette ble langt.he he.

Da får jeg ta litt øvelser for i dag får jeg ikke gått en sein tur.
Anders har personalmøte å snuppa sover..

Ha en fin fin onsdagskveld :)

I-A

2 kommentarer:

  1. Sååå flink du er jenta mi :) meget stolt av deg med treninger og øvelser osv =) søte jenta deres da verdens prinsesse hihi... :) håper dere fikk sett filmen da hihi.. miss ya.. godt å se dere pakker for fult gleder meg å se deres nye sted =) gid vennen min sin =)

    SvarSlett
  2. Yvonne: Ja spennede å se hvordan det går med meg ;) Satser på at jeg klarer målene,noen av de klarer jeg,men er spent på de med 5 kg ;)
    Filmen var kul :)
    Gid snuppa <3

    SvarSlett