torsdag 24. februar 2011

DET BRENNER...

Vel i natt våknet snuppa kl 3,flaks at Anders skulle seint på jobb så han sto opp med henne.
Men trur dere ikke hun ville stå opp kl 5 igjen med bare en times søvn?
Men da sa jeg nei..La henne ned igjen og da sov hun til halv 8.
I dag skulle hun være med farmor.
De kjørte meg på jobb.
Rundt kl 10 kommer ei jeg jobber med å sier at vi ikke kan gå ut fordi det brenner i en leilighet rett ved bhg.
Så nyserrige som vi er løper alle sammen til vinduet for å se.
Så røyk men det var det.
Så ei på avd min og jeg løp ut.
Traff på en far som ringte på dører for å sjekke om alle var kommet ut.
Mens vi står der hører vi at ting knuses og små"eksplosjoner".
Så kom brannvesen,politi og ambulansen.
Det ble liv i bhg da.
Ungen løp til vinduet å der sto det lenge lenge.
Noen av oss skulle på tur og skulle gå kl halv 11,men vi kom oss ikke av sted før kl 11.
Men vi hadde det kos for det.

Så tok jeg bussen til lillestrøm for å hente bilen hos Anders.
Måtte da gå til der han jobbet før for å hente bilen, så handle.
Sissel kom med snupp kl 18.
Blid og fornøyd ja :)
Lo mye.
Tullet med Kira så det suste.
ellers bare kost oss.
Jaja det var det i dag.
Ha en super fin kveld.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar