tirsdag 22. februar 2011

I går startet jeg med 5 ukers utfordringen

og det går greit.
Jeg fikk ikke gått tur når jeg kom hjem fra jobb.
Anders måtte tilbake på jobb så da var jeg inne med snuppa.
Var også stup trøtt så jeg orket nada.
Ja unnskyldninger.he he.
Må si at det er litt vanskelig å holde meg unna godis og brus når folk på jobb koser seg.
Spes med sjokolade på et møta.
JA DU VEIT HVEM DU ER ;) ha ha.
Men jeg var sterk.
Løp ikke på butikken.
I dag hadde jeg tv så jeg kjørte snuppa i bhg først.
Kos kos..
Ville ikke engang vinke til meg.
Ja hun har det bra :)
Kom på jobb der jeg da spise frokost.
Omelett og bacon,og masse vann.
Orket ikke så mye til lunsj så jeg koste meg med et par cherry tomater og agurker.
Hentet snuppa fra bhg.
Kost seg så masse.
Trasket og gått,danset å bare hadde det gøy.
Når jeg skiftet bleie på henne var hun super sår.
Gråt når jeg vasket henne og smurte henne.
Så hun ble luftet litt når hun lå på bordet.
Hentet Anders så handlet vi.
I dag ble det pølse og potetstappe.
Jeg spiste kun 1 pølse og litt potetstappe.
Potetstappe er noe jeg elsker,men klarte å la vær å spise mye.
Snuppa spiste 2 pølser :)
Så skiftet Anders på henne og da var hun like sår.
Så hun fikk lov til å gå å lufte seg.
Trasket naken i leiligheten.
Blid og fornøyd.
Så kommer hun til meg å snakker,så hører jeg bare.litt off,stønn og au.så gråting,da tisset hun på gulvet noe som sikkert var litt rart,men sikkert også godt.
Men det var sikkert veldig vondt når hun tisset pga hun er sår.
Takkar..
Jeg har ikke fått trent eller noe enda men skal ta litt øvelser etter på.
Gleder meg faktisk litt,selv om jeg er trøtt ;)
Trur jeg kan klare noen av målene.
Men har en liten følelse at jeg ikke klarer 5 kg,men er fornøyd bare jeg går ned litt :)
I morgen har jeg fri.
Da skal jeg først ta blodprøve.
(Nei jeg er IKKE gravid)men har litt forhøyet leververdi så de må sjekke om den er bedre eller ikke.
Så skal jeg få massasje av Tessa :)
JIPPI hihi blir bra.
Men før dette må jeg rydde litt.
På søndag skal vi få flytta alt så vi får vasket ut hele leiligheten til hun nye kommer på tirsdag.
Ja dette var da min eller vår dag.
Hvordan er deres?
og har dere blitt med på utfordringen?

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar