onsdag 16. februar 2011

Det er ikke bra

Vel etter at vi kom hjem fra Yvonne i går så sov jo snuppa bra.
Våknet ikke av noe, men kl 02.45 våknet hun og da var hun litt sulten og hun hadde vel litt au au i magen også.
Så jeg sto da opp med henne å ga henne litt grøt og litt frukt.
Hadde au i magen så da var det godt å sitte på fang,men etter hvert ble hun sliten og trøtt.
kl var rundt 03.45 når hun sovnet igjen.
Jeg våknet litt før 5 å tenkte at nå er det ikke lenge til Anders skal opp.
Siden snuppa hostet veldig mye sånn at han kunne gi henne hoste saft,kl halv 7 våknet jeg Anders fortsatt sov å da måtte jeg vekke han.
Han rakk akkurat jobben.
Snuppa våknet kl 7 og da sto vi opp.
Kledde på og fikk i henne mat.
Men hun lekte med Kira så lagde jeg mat til bhg.
Siden Anders hadde forsovet seg så måtte han ta bilen,så jeg kledde godt på snuppa å satt henne i akebrett.
Dette syntes hun var morsomt,smilte som bare det :)
Kom fram til bhg så slang hun seg til han ene som jobber der.
Sukk. jenta mi er nok litt "forelsket" ;)
Så kom Anders å leverte bilen så jeg fikk dratt til kiropraktor.
knekk knekk.
Var stiv oppe ved skuldra(de vingene) eller var jeg fin resten av ryggen.
Jee :)
Så ble jeg ringt opp av bhg snuppa har feber :(
nai nai ikke igjen.
Så Anders har henne til jeg kommer hjem i morgen.
Stakkar vennen min.
Nei jeg får gå å legge meg nå.
Natta..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar