lørdag 19. februar 2011

En fin dag og en link :)

I dag våknet snuppa kl 4,men vi fikke henne til å sovne igjen.
Kl 6 sto jeg opp med henne.
Anders skulle stå opp kvart på 7 så da vekte vi han.
Da sier han at jeg kan gå å legge meg noe jeg ikke sier nei til.
Sov til 10.
Vi har vasket litt vegger,sånn at det ikke skal være så mye å vaske når vi skal flytte.
Vi har fått bort det "værste" så da er det ikke så ille når det er tid for hel vasking.
Så dro vi på city for Anders måtte jobb en time.
Så snuppa og jeg gikk rundt.
Prøvde litt spenner og hårbånd noe hun digger,tar på hodet sitt å er så stolt :)
Etter på handlet vi mat og når vi dro hjem sovnet hun i bilen.
Vi klarte å gi henne mat og la henne.
Da sovnet hun fort.
Anders og jeg koste oss med taco å film.
I morgen veit jeg ikke helt hva vi skal gjøre,men det finner vi ut i morgen.

Vel over på til den linken.
Det er 10 jenter som har starte med en blogg som heter Motivated.
De alle skriver om hvordan de fikk bedre livstiler som lavkarbo,Grete Rode,trening osv.
På mandag så starter de noe som heter 5 ukers utfordringen.
Der oppfordrer de alle om å bli med.
Så dette vil jeg da prøve meg på.
Skader jo ikke ;)
HER ER MINE MÅL FOR DE 5 UKENE:
* Jeg skal prøve eller skal spise riktig
*Jeg skal trene mer.
*skal ikke drikke så mye brus
*og skal ha som mål å gå ned 5 kg på 5 uker.

Hva er dine mål?
Bli med å se om vi kan klare det sammen :)
Vel her er i vert fall linken til disse gode og flinke jentene (som man faktisk blir motivert av)

God helg videre.
Lad opp til mandag,det skal i vert fall jeg :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar