søndag 13. februar 2011

Morsdag :)

Vel snuppa våknet kl 6 i dag,så Anders sto opp med henne.
Han skulle på jobb så rundt halv 8 prøvde han å legge henne,noe hun ikke var helt enig i.
Så jeg sto opp med henne.
Vi koste oss med å lese og leke.
Plutselig så jeg noe som hang på kjøleskapet.
Jeg har fått gave :)
Var gavekort på massasje :)
Jippi..
Nå har jeg 3 gavekort som jeg skal få brukt hos Tessa ;)
Ellers har snupp vært litt vrien i dag.
Hun er trøtt,men med engang hun sovner hoster henne.
Så hun har ikke fått sovet så mye.
Men hun er nydelig for det.
BØLLA vår ;)
Hun er så stor nå.
Vis jeg sitter på sofaen og hun styrer litt for seg selv så kan hun komme gående mot meg.
Lille jenta vår går.(NÅR HUN SELV VIL DA)
he he.
Ellers har vi kost oss.
Jepp,jeg får gå å lage litt matpakker til i morgen.
Natta alle samme :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar