fredag 11. februar 2011

Pakker,pakker og ja vi pakker

Ja i dag våknet snuppa kl 5,og i dag ville hun ikke sove lenger.
Så jeg sto opp med henne,Anders har fri i dag,men skulle en liten tur på jobb i dag.
Så han sto opp kvart over 6,da gikk jeg å la meg.
Når snuppa sto opp igjen da var kl kvart på 9.
Fikk en brødskive med prim mens jeg pakket til bhg.
I dag tenkte jeg at jeg skulle dra henne etter meg på akebrett,men den ideen kunne jeg bare glemme.
Det blåste som bare det.
Så jeg bær te henne.
Et "stykke" unna bhg var det ei som stoppet og hun hadde en vogn med.
Hun lurte på om vi skulle til bhg,ja sier jeg.
Da spør hun om snuppa vil sitte i vogna,for hun hadde ingen unger oppi.
Så det takket jeg ja til.
Det var jo SNØSTORM ute ;)
Hun var blid og fornøyd når jeg gikk.
Kl 11 kom Anders og hentet meg.
Han hadde gratis mat eller lunsj på Egon så han tok med meg :)
Super god mat og vi koste oss.
Jeg fikk også kjøpt meg 3 genser og 3 singleter ;)
Når vi kom hjem så begynte vi å pakke.
Har da pakket alt vi har på kjøkkenet.
Alt fra glass til bestikk ;)
Så nå har vi engangs bestikk.
Tatt vare på et par glass og skarpe kniver.
Så hentet vi snuppa.
hun hadde hatt det så bra :)
Men i dag har hun ikke vært interessert i å gå,he he bølla vår ;)
Tuller så mye ;)
Ellers så har vi kost oss masse i dag.
Nå er jeg sliten så veit dere det ;)
Skriver mer i morgen.
God natt :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar