lørdag 5. februar 2011

DØDTRØTT


Kl den er 03.10 og jeg er dødtrøtt.
Har vært oppe siden jeg sto opp i dag tidlige.
Snuppa er syk igjen.BLÆÆ..
Hun sovner men så våkner hun av at hun hoster og er tett.
Fått hostesaft,paracet men ingenting funker.
Måtte først kaste Anders ut på stua sånn at han får sove,men så måtte jeg kaste han tilbake på rommet.
GJESP...
Hun har spist litt frukt og drukket masse vann og fått lekt litt.
Nå har jeg lagt henne igjen.
Men med en gang hun sovner hoster hun å våkner.
Så nå lagde jeg sukkervann,krysse alt dere har.
Håper hun får sove.
Skal se på henne om ca 5 min og vis hun sover ja da sier jeg natta.

Jeg regnet med når snuppa ble født at da skulle jeg være mye dø trøtt,ikke nå.
Men er ikke hennes skyld at hun er syk.
I morgen eller i dag blir det skal jeg dra til legevakta med henne.
Er ganske sikker på at det er øret hennes.
Jaja..
Da får jeg se om jeg klarer å holde meg til oppe.
Natta

2 kommentarer:

  1. Stakkars søstra mi og niesa mi:/ Og det var jo øre og hals,huff huff....God bedring lille snuppa mi!!! Glad i dere

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant.
    God bedring til deg også :)
    Glad i dere.
    Nuss og suss

    SvarSlett