lørdag 12. februar 2011

sliten jente?



(bilde fra spania )
Deilig å spise sand ;)
Vel i dag våknet hun kl 5,og bare gråt.
Ingenting hjalp.
Jeg sto opp med henne og Anders skulle stå opp kvart på 6.
Han skulle ut på ski.
Vel når Anders sto opp gikk jeg å la meg.
Han la henne igjen rundt 7,men ville ikke gråt og gråt.
Anders droppet å gå på ski så tidlig pga det var da -23 ute.BLÆ.
Vel snuppa ville ikke sove der hun grein høyre og høyre.
Så jeg sto opp med henne.
Kl kvart over 9 sovnet hun,jeg "turte" ikke å legge meg da.
Tenkte at vis jeg sovner så våkner hun.
Vel jeg sovnet på stua ;)
Kl 12 sto vi alle opp.
Jeg dro på strømmen og handlet inn noen bursdagsgaver.
Det var sykt mange mennesker der.
Jeg var så dum og regnet med at jeg kunne så nederst i parkering huset,men nei da jeg måtte helt opp.
Greit det.
Bare kø ned igjen.
Satt å tenkte mens jeg sto i kø hvor flinke vi er til å flette.
Vel det skulle jeg ikke sagt.
DET ER NOEN SOM ER LIVEREDD FOR AT DE IKKE KOMMER SEG UT SÅ DE KJØRE FØR,SÅ DET BLIR BARE "LENGRE" VENTE TID FOR ALLE DE ANDRE SOM HAR STÅTT EN STUND.
He he.
Vel siden jeg sto øverst så blir vi jo sittende lengre enn de som kommer fra plan 3 osv.
Vel alle var flinke til å slippe ut en så kjøre.
Kom ned på 3 plan jeg slapp en ut og jaggu gasset bilen bak han og kjørte foran meg.
FLAKS at jeg ikke gasset så veldig selv for da hadde det vel sagt KRÆSJ.
For det hadde jo vært min feil om vi kræsjet.
Men trur dere ikke han nektet å slippe fram andre selv om han må slippe de fra høyre ut?
Han ble nesten hissig.
BLÆÆÆÆ..
Ble faktisk irritert selv.
Kom hjem da dro Anders på ski.
Snuppa var fortsatt like "blid",gråt hele tiden.
Hun var bleik og rød rundt øya.
Måtte til slutt få mamma til å "se" på henne igjennom skype.
Vi regner med at hun hadde vondt i hodet.
For nesten med en gang jeg ga henne paracet så ble hun fornøyd.
Gikk til og med.
Når Anders kom hjem fikk hun også dusjet.
Da koste hun seg.
Så nå har hun lagt seg.
Sovnet veldig fort.
Snuppetuppa vår.
Hvis det ikke er veldig kaldt ute i morgen skal vi møte ei venninne med sønn og hund.
Å drar på stallen hennes og leke med hest,hund og ake :)
Bare det ikke er alt for kaldt ute.
Ha en super fin lørdag. :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar